Tekening gezocht van Pitts Special

5p1k3

Forum veteraan
Hoi,

Al een poosje ben ik op zoek naar een tekening van een Pitts Special schaal 1/3. Weet iemand waar ik die vinden kan?

Grtz
Spijker

Bedank Hans Meij, voor de link. Ik ga de tekening maar eens bestellen en zie wel hoever ik kom. Kan er een mooi project van maken en dat het dan uiteindelijk ruim 700 eu gekost heeft.. och ;)

Ik heb overigens onlangs de Christen Eagle besteld. Ga deze kist a.s. zaterdag ophalen. Is er een van Great Planes.. Hmm heb nu al zin in het mooie weer :)

de tekeningen met uitleg kosten volgens mij rond de 61 euro

even verder kijken dan neusje lang is. die 717 is het hele zooitje bij elkaar als ik het goed begrijp
Bausatz betekent bouwset dus ja:n00b:......lol

Hey, bedankt voor dat bouwverslag linkje Hans.

Ik ga vandaag eerst mijn Christen Eagle ophalen bij Quartel. (model van greatplanes, 1.68 mtr spanwijdte). :rolling:

En volgende week de tekening bestellen in Duitsland van de Pitts.. Heb nu al weer zin in de winter (bouwen) :)

Bauplan mit Bauanleitung und Stückliste.=Tekening met bouwinstructies en benodigdheden lijst als ik het goed begrijp...​

Hey, dat is goed om te weten, bedankt Mr. Tucano.. Staat ook nog meer plans op die site zag ik. Zal er eens autocad voor downloaden :rolleyes:

Mja, er staat nog zoveel op mijn verlanglijstje. Er lijkt steeds wel meer bij te komen. Alleen heeft mijn vader mij nu een halt toegeroepen.. Ik moet eerst een eigen huisje vinden waar ik weer wat planes kan stallen. hahaha

Back