Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Wanhoop niet Joop, de typen/namen/spanwijdtes in titel opnemen geeft meer informatie, en meer kijkers, meer interesse.Het is wel grappig, nu is er iets gratis maar geen interesse.....
Ja alleen de Polikarpov is er nog, stuur maar een PB.Zijn de tekeningen er nog? Ik heb zeker interesse, leuk model . Grt, Paul.
Ja alleen de Polikarpov is er nog, stuur maar een PB.
mvg Joop[/QUOTE.
Hoi joop is de tekening op te halen? Of is opsturen handiger?? De po2 is prima , bedankt grt Paul.Ja alleen de Polikarpov is er nog, stuur maar een PB.
mvg Joop
Ron ben je dat van plan dan????Wanneer je Noorwegen omklapt om de onderkant, komt de bovenkant van Noorwegen in Marokko terecht.
Paul ophalen mag best hoorHallo, is de tekening op te halen, of is opsturen makkelijker? De po2 is en leuk model, grt Paul.
Nee, dat kan ik jou, en de Noren, toch niet aandoen?Ron ben je dat van plan dan????
Nee, dat kan ik jou, en de Noren, toch niet aandoen?
De link tussen Noorwegen en Marokko.
Het wordt beschouwd als het alternatieve volkslied van Noorwegen, maar het speelt zich af in de Marokkaanse woestijn.