[tekening] Handgemaakte uitlaatbocht

Discussie in 'Brandstof auto's' gestart door CEN TR4, 5 feb 2006.

  1. Psygho (Emil)

    Psygho (Emil) Forum veteraan

    Lid geworden:
    7 jan 2004
    Berichten:
    15.654
    Locatie:
    Prov. Drenthe.
    If so: :oops: :lol:
     
  2. RClipse

    RClipse Guest

    linkje jarno?
     
  3. Mattijn

    Mattijn Guest

    Dat filmpje onderaan de pagina... moet die gast zijn auto niet eerst even warm rijden ofzo? [waarschijnlijk was hij al gestart geweest en was hij al warm maar starte hij em dan pas voor de camera zodat hij ineen keer starte]. En eigenlijk moet je zo'n gloeiplug toch niet te lang op je motor laten zitten, want dat is die zoo leeg,, of niet?

    -mattijn
     
  4. rs4evo3

    rs4evo3 Guest

    en jij denkt dat die hem niet de net al gestart had zodat die zeker wist dat die aan zou slaan :wink:
    wel flauw volgens mij had die mijn reactie gelezen en heeft daarna gelijk die advertentie weggehaald.

    mvg jarno
     
  5. CEN TR4

    CEN TR4

    Lid geworden:
    9 mei 2005
    Berichten:
    1.300
    Locatie:
    Sint-Oedenrode
    Hij heeft hem natuurlijk van te voren al warm gereden en daarna starten die cen's altijd in 1 keer.. Het moet er natuurlijk allemaal het mooist uit zien..



    Over die bocht: Ik wou eens kijken op marktplaats hoevel mensen er op zo'n advertentie klikken en of ze in zo'n bocht geintereseerd zijn en misschien een bod uitbrengen.. Dat wou ik weten.. Natuurlijk doe ik hem niet meteen weg!


    Sjoerd
     
  6. kyoshodriver-->Bartje

    kyoshodriver-->Bartje

    Lid geworden:
    10 dec 2004
    Berichten:
    1.123
    Locatie:
    Badhoevedorp
    Maar je bent wel een soort van uitgel*ld over het feit dat een andere bocht niet zou passen... En wat is hierop uw antwoord..?
     
  7. CEN TR4

    CEN TR4

    Lid geworden:
    9 mei 2005
    Berichten:
    1.300
    Locatie:
    Sint-Oedenrode
    wat bedoel je met die zin.. Een andere bocht past niet.. Anders had hij die wel besteld! Hoezo ben ik dan uitgelult.. dat slaat nergens op..

    En die ik nu heb ik gewoon goed hoor... dus als IK het toch goed vind moeten jullie niet je mening geven over de werking van mijn bocht.. Daar weten jullie toch niks van.. :? Jullie hebben namelijk alleen een foto gezien..

    Eigelijk geven de meeste in dit topic alleen kritiek omdat "een andere ook zou passen" MAar als hij er toch een wil maken voor mij dan is dat toch in orde, of niet soms?

    :roll:

    Sjoerd
     
  8. RClipse

    RClipse Guest

    Maar je hebt hem nu dus op je auto zitten? zo ja fototje?
    en al mee gereden?
     
  9. CEN TR4

    CEN TR4

    Lid geworden:
    9 mei 2005
    Berichten:
    1.300
    Locatie:
    Sint-Oedenrode
    Foto heb ik niet.. Ouders zijn op vakantie met foto camera.. :?

    Ja al mee gereden, maar wel wat afstel probleempjes..

    Als ik optrek dan trekt hij echt super snel door.. Maar als ik dan rond de 30 km/u zit.. Verzuip ik hem in een keer en kom ik niet meer vooruit... Ik heb van te voren de hoofdsproeier wel wat rijker gezet, want dat was erg nodig met de nieuwe bocht..

    Is het nu misschien slim om dan de opneemsproeier iets meer open te zetten en dan de hoofdsproeier weer iets dichter zodat het compenseerd?
     
  10. Mattijn

    Mattijn Guest

    Tsja dat zei ik dus al... :p


    DOen bijna alles nitro's, of niet dan? Mijn savage in iedergeval wel

    -mattijn
     
  11. CEN TR4

    CEN TR4

    Lid geworden:
    9 mei 2005
    Berichten:
    1.300
    Locatie:
    Sint-Oedenrode
    Ja dat is inderdaad echt fijn.. Als hij echt goed warm is gereden dan is het 1 keer zagjes trekken en meteen lopen.. MAar iemand antwoord op mijn vorige reactie?
     
  12. Roelof

    Roelof Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    20 aug 2003
    Berichten:
    29.481
    Locatie:
    Sassenheim
    Waarom wil je uberhaupt op marktplaats reclame maken voor een uitlaatbocht waar weken werktijd in zit, weet wat je je winkelier aan doet....

    En dat je winkelier beweerd dat een andere bocht niet past wil niet alles zeggen, ik durf zelfs te beweren dat je winkelier gewoon niet op de hoogte is wat de markt te bieden heeft.
    CEN zelf heeft (zoals in een vorige post ergens aangegeven) een passende "getunde" bocht in het assortiment.
     
  13. CEN TR4

    CEN TR4

    Lid geworden:
    9 mei 2005
    Berichten:
    1.300
    Locatie:
    Sint-Oedenrode
    Heb je linkje dan...?

    Die ene bocht die hier was aangegeven in een bericht die paste niet omdat de radius te groot is.. Dat heeft ie ook na gekeken..

    Dat is de bocht die als plaatje bij de TR4 op cenracing.com bij upgrates staat..
     
  14. kyoshodriver-->Bartje

    kyoshodriver-->Bartje

    Lid geworden:
    10 dec 2004
    Berichten:
    1.123
    Locatie:
    Badhoevedorp

    Ik denk niet dat Cen upgrades maakt voor de TR4 die niet passen op een TR4. Als dat wel zo is dan is het een ongelovelijk ...merk. En anders pas alsnog een NovaMega bocht...
     
  15. CEN TR4

    CEN TR4

    Lid geworden:
    9 mei 2005
    Berichten:
    1.300
    Locatie:
    Sint-Oedenrode
    In het rijtje van de updrades staat toch echt geen uitlaatbbocht .. Of ik moet blint zijn..

    eeh.. nee :roll:
     
  16. kyoshodriver-->Bartje

    kyoshodriver-->Bartje

    Lid geworden:
    10 dec 2004
    Berichten:
    1.123
    Locatie:
    Badhoevedorp
    Niet zo snel typen joh... Maar je hebt gelijk, ze gebruiken blijkbaar een bocht als symbool voor upgrades... :?

    Hoe dan ook zal een NovaMega bocht wel passen, deze loopt namelijk eerst omhoog en maakt dan pas zijn draai. En zal dus niet tegen je achterwiel aanlopen...
     
  17. Mari

    Mari

    Lid geworden:
    8 apr 2004
    Berichten:
    2.451
    Locatie:
    Oss
    Of je blinD bent weet ik niet, wel bijzonder eigenwijs. Lees dit topic nog maar eens door, kan me een post herinneren waarin toch echt staat dat er door CEN zelf een bocht en tuned pipe is gemaakt voor de TR4 (zou zelfs zomaar een bestelnummer voor je kunnen opzoeken... maar dat mag je zelf ff doen).

    Waarom ik dat zo zeker weet? Ooit in een grijs verleden eens op mijn eigen TR4 gehad... (bocht en pipe zijn in Duitsland overigens ook te krijgen, dus goed zoeken)...
     
  18. Roelof

    Roelof Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    20 aug 2003
    Berichten:
    29.481
    Locatie:
    Sassenheim
  19. rs4evo3

    rs4evo3 Guest

    nouja goed als die jongen er plezier van heeft lekker laten gaan dan. alleen vond ik het wel gek ik zette hier iets neer en ineens had je die advertentie van marktplaats gehaald(om te pijlen wat reacties waren?). maar laten we nu niet met zijn allen die jongen de grond in trappen dat vind ik ook maar sneu als die net iets heeft laten maken waar die trots mee is en dat wij hem dadelijk zo lopen af te zeiken dat die het gevoel krijgt dat die nu met iets zit wat helemaal slecht is.

    mvg jarno
     
  20. CEN TR4

    CEN TR4

    Lid geworden:
    9 mei 2005
    Berichten:
    1.300
    Locatie:
    Sint-Oedenrode

    Roelof een paar pagina's eerder staat deze bocht ok al en heb al vele malen gezecht hij die heeft geprobeerd maar de radius te groot was!! past echt niet! Anders zou hij waarschijnlijk ook bij de upgrades staan...


    rs4evo3, bedankt voor je bericht.. Eindelijk iemand die postitief is..

    Sjoerd
     

Deel Deze Pagina