[tekening] Handgemaakte uitlaatbocht

Discussie in 'Brandstof auto's' gestart door CEN TR4, 5 feb 2006.

  1. kyoshodriver-->Bartje

    kyoshodriver-->Bartje

    Lid geworden:
    10 dec 2004
    Berichten:
    1.123
    Locatie:
    Badhoevedorp
    Het enige wat we proberen is deze jongen te overtuigen dat er gewoon passende bochten zijn voor zijn auto... We trappen dus helemaal niks en niemand de grond in... :D
     
  2. RClipse

    RClipse Guest

    We trappen hem zeker niet de grond in alleen vind ik dit persoonlijk een nutteloos project, er zijn zeker ook bochten die passen en ik denk ook die van de link van Roelof, want de radius van die zelfgemaakte pijp lijkt groter. Maargoed veel plezier met je bochtje maar ik denk dat je beter naar "ons" advies had kunnen luisteren en gewoon die Nova mega bocht of andere bocht had kunnen kopen.
     
  3. CEN TR4

    CEN TR4

    Lid geworden:
    9 mei 2005
    Berichten:
    1.300
    Locatie:
    Sint-Oedenrode
    Oke bedankt voor alle reacties die jullie me gegeven hebben.. Van mij mag hier een slotje op voordat we weer een grote "discussie" krijgen..

    bedankt,

    Sjoerd
     
  4. Mari

    Mari

    Lid geworden:
    8 apr 2004
    Berichten:
    2.451
    Locatie:
    Oss
    Duh... beetje discussie kan helemaal geen kwaad... maar geef je ongelijk gewoon toe als je er een keertje naast zit...

    Standaard TR4:
    [​IMG]

    Tuned TR4:
    [​IMG]

    Daar zit dus mooi de G70336 op... die volgens jou niet past.

    Voor meer upgrade parts: TR4 Upgrade Parts
     
  5. CEN TR4

    CEN TR4

    Lid geworden:
    9 mei 2005
    Berichten:
    1.300
    Locatie:
    Sint-Oedenrode
    MAri, volgens mij is dat niet die bocht hoor... die op eht plaatje van de auto loopt namelijk helemaal mooi rond..

    De pijp die op de cen site staat loopt iets meer in `hoeken`

    Bewijs maar eens dat dat DIE pijp is.. want ik weet voor 90 % zeker dat hij het niet is.
     
  6. SuB-ZeuZ

    SuB-ZeuZ

    Lid geworden:
    22 mrt 2005
    Berichten:
    92
    Locatie:
    Rotsterhaule
  7. Mari

    Mari

    Lid geworden:
    8 apr 2004
    Berichten:
    2.451
    Locatie:
    Oss
    Blind en stronteigenwijs... Waarom blind? Omdat je NIET leest wat er gepost wordt... ik heb dat bochtje zelf op mijn TR4 gehad, als het niet gepast zou hebben zou ik dat denk ik wel gemerkt hebben... Waarom stronteigenwijs? Omdat je nadat zeker 10 mensen gezegd hebben nog steeds niet wil geloven dat er echt al lang een bochtje voor de TR4 is...

    Overigens, CEN gaat echt geen bochtje verkopen wat niet past, zou geen goede reclame zijn, maarja wat weegt nu zwaarder, jouw hersenkronkel die zegt dat het niet past, of de lijst van upgradeparts die zowel bij CEN als diverse andere aanbieders te vinden is...

    Ik begrijp van mezelf niet waarom ik je nog probeer te helpen...
     
  8. hezik

    hezik Guest

    [knip weg]
     

Deel Deze Pagina