Tekening kopieeren op zondag?????????

• Topicstarter Topicstarter Theo Coenen
  • Startdatum Startdatum
T

Theo Coenen

Guest
Wat als je op zaterdagavond een bouwdoos in de hand gedrukt krijgt en je op zondag wil beginnen met de bouw, maar je wil de tekening niet beschadigen. Een kopieercentrum is niet open op zondag maar je hebt wel een rol breed synthetisch printerpapier.

Men zoeke in je huis een raam welk groot genoeg is om de tekening met enkele stukjes plakband op vast te zetten. Hieroverheen plak je dan stukken van dat papier en trekt gewoon alle lijnen over die je nodig hebt.

afb13902.jpg

afb13903.jpg

afb13904.jpg

afb13905.jpg

afb13906.jpg

En zo ziet het er na afloop dan uit.
afb13907.jpg

ps als je dit doet niets aantrekken van de rare gezichten die voorbijgangers trekken als je zo aan de straatzijde bezig bent.

Theo,
Goede oplossing, vooral de schuifpui zal hier goed voor kunnen dienen.
Maar heb je ook nog een oplossing voor 's avonds?
Ivm het gezinsleven kom ik overdag namelijk niet toe aan dit soort zaken.

Groet,
Jaap

Jaap, je zou zelf een lichtbak kunnen maken.
Of zo'n bouwlamp achter het raam hangen. Al vraag ik me af of je buren je dit in dank zullen afnemen. :lol:

jonathan zei:
Jaap, je zou zelf een lichtbak kunnen maken.
Of zo'n bouwlamp achter het raam hangen. Al vraag ik me af of je buren je dit in dank zullen afnemen. :lol:

Jonathan,
Ik heb een lichtbak van ongeveer 40 bij 40 centimeter (oude plafonniere met TL erin), maar dat is een ongelooflijk gehannes met die grote tekeningen.
Misschien toch de tekening maar wat lager ophangen en er een wedstrijdje voor de kinderen van maken wie het mooiste de lijntjes kan overtrekken :lol:

Groet,
Jaap

Niek zei:
Hij is er alweer in geslaagd iets geks te doen :)

Niek,
Zo gek vind ik het niet hoor.
Goede oplossing, is in ieder geval een lekkere stabiele ondergrond om op je gemak lijntjes over te trekken.

Je hoeft in ieder geval niet te gaan schuiven omdat de tekening te groot is voor de tafel.

@ Jonathan, Nee, model is een preproductie versie :oops: en is nu al ruwbouw klaar. :schrik: Moest heel snel klaar.

@ Jaap, inderdaad 's avonds een (buiten)lampje erachter.

@ wilco1985, Strijken wil niet, dit is een geplotte tekening, dit werkt wel bij een tekening die uit een laserprinter komt.

@ Niek, er hoeft er maar een gek te zijn 8) maar zo bespaar ik mij ook nog die 15 euro kopieerkosten, 8O kan ik dadelijk weer een ander model of onderdelen voor kopen. :lol:

Een beetje bikkel gaat 's avonds toch buiten staan met het licht van binnen. Parapluutje er boven, donsjasje aan. Geen probleem.. :lol:

Arvid zei:
Een beetje bikkel gaat 's avonds toch buiten staan met het licht van binnen. Parapluutje er boven, donsjasje aan. Geen probleem.. :lol:

Belt mijn vrouw de politie, dat er een enge vent voor het raam staat.....

Back