Tekening laagdekker álá Calmato

Om weer wat verder te komen in deze mooie hobby ben ik op zoek naar tekeningen van een laagdekker trainer (iets dergelijks als bv een Calamto heb ik gehoord). Kan iemand mij vertellen of ik die ergens kan downloaden?

Calmato's zijn arf vliegtuigen, makkelijkste is om dit gewoon te kopen (zon 150/200€ dacht ik) snelst en makkelijkst scheelt veel tijd tenzij je een mini/giant wil maken.

Ik heb zelf een calmato sport, hier zaten geen tekeningen bij dus ik wens je
Succes met zoeken (als je niet voor de makkelijke methode gaat)

Even voor de zekerheid: ARF is almost ready to fly en heeft dus hele delen zoals vleugels twee delen en de romp heel alleen dat erin lijmen ed. Bouwtijd is dus 2/4 uur;)

Calmato's zijn arf vliegtuigen, makkelijkste is om dit gewoon te kopen (zon 150/200€ dacht ik) snelst en makkelijkst scheelt veel tijd tenzij je een mini/giant wil maken.

Ik heb zelf een calmato sport, hier zaten geen tekeningen bij dus ik wens je
Succes met zoeken (als je niet voor de makkelijke methode gaat)

Even voor de zekerheid: ARF is almost ready to fly en heeft dus hele delen zoals vleugels twee delen en de romp heel alleen dat erin lijmen ed. Bouwtijd is dus 2/4 uur;)

Bedankt voor je reactie. Voor mij is het uit het niets opbouwen van een kist net zo leuk als het vliegen zelf. Vandaar dat ik op zoek ben naar tekeningen van een kist die qua eigenschappen richting de Calmato gaan en niet naar een ARF/RTF.

Op het forum zoeken naar tekeningen van de Puma. Al een ouder model maar zeer geschikt als trainer voor rolroeren/laagdekker.

P.S. als je ze niet kan vinden zou ik ze nog ergens op mijn computer moeten hebben :)

Heren,

bedankt. We gaan downloaden en komende weken rustig aan bouwen.
Als ik er regelmaat in kan vinden zal ik af en toe wat laten zien in een bouwverslag.
:p

Back