Tekening Maxi-Sharky

Aloha ben op zoek naar de tekening van de Maxi Sharky. (Een soort van Zagi) maar dan hout/carbon-bouw.

Ik weet het wel dit is ook zelf in mekaar te knutselen maar om zo'n mooi exemplaar te verkrijgen wil ik niet voor 20 eurie carbonstaven in de vuilbak gooien.

MvG

Tim

Bijna zo goed als een plan ik weet het wel ... nu nog ff de breedte van de middenste ribbe.
En de tiprib. En dan nog ook nog ff het verschil dat er tussen de 2 aanvalspunten van de ribben zit. Hoe zeg je dit nou ... kan ook aan het nachtelijke uur en de vele drank liggen :celebrate: net een feestje gehad.

Greetz

Volgens mij ben je gemakelijker greed als je daar je kit besteld. of heb je soms wat carbon liggen?

ik heb zelf eens ene gekregen in een winkel, omdat deze in twee gekraakt was. De mijne vloog met een 6/3d motortje. veel lol tussen rond over bomen langs een afgrond en hellingen...

De vleugel van een roco bij fvk is op een gelijkaardige manier gebouwd.

Er liggen hier nog wel redelijk wat carbonstaven die mij steeds smeekten om ooit eens de lucht in te mogen. Nu zie ik de kans schoon. ;-)

Ben ondertussen het 1 en 't ander aan het uitproberen ... ligt eigenlijk al op de bouwplank. En sommige delen zijn al verlijmd. :-)
Baseer me nu meer op de afmetingen van de zagi.
Kan niet fout lopen denk ik zo.

Maar moest ermij nog iemand een kopietje van het plan kunnen bezorgen DBV.

Greetz

P.S. Toch allemaal bedankt voor de nodige commentaar.

Back