Tekening mustang p51

Permanent vastgepind bovenaan in dit subforum
Overzicht vliegtuig-tekeningen websites

Forumtipjes:
  • Het kan handig zijn om je woonplaats of regio in je profiel - MBF op te geven, dan kan iedereen dat altijd links onder je gebruikersnaam zien. Daarmee kunnen leden je verwijzen naar evenementen, winkels, clubs, personen, handel, locaties en drinkgelagen in jouw omgeving. En wie weet, misschien woont er wel een behulpzame ervaren MBF'er bij jou om de hoek, of iemand die jij kunt helpen.
  • Indien je ook leeftijdsweergave activeert in jouw profiel - MBF, zal die altijd zichtbaar zijn, links naast je berichten. Met die kennis kunnen forumleden beter maatwerk leveren in hun antwoorden. Leeftijd geeft indicatie van budget, aantal jaren scholing (= talen, natuur- en wiskunde, rij- en zwemles etc) en het al dan niet aanwezig zijn van een hogere instantie, eventueel in combinatie met handenbindertjes. Of dat je wellicht zelf nog in de categorie handenbindertje valt. En leeftijd kan een (zeer) ruwe indicatie geven van de 'kwaliteit' van jouw antwoorden.
  • Met andere woorden, het vergemakkelijkt en verbetert de communicatie, en de persoonlijke contacten.

tekening mustang

Hallo,

Wat voor een tekening zoek jij ik heb tekeningen
van Brian Taylor motor kisten liggen? Ook heb ik
nog diverse hulp stukken en piepschuim vleugel
liggen. Alles voor de Mustang P51 spanw.1600 mm.

M.v.gr. Albertmobiel

Hallo,

Wat voor een tekening zoek jij ik heb tekeningen
van Brian Taylor motor kisten liggen? Ook heb ik
nog diverse hulp stukken en piepschuim vleugel
liggen. Alles voor de Mustang P51 spanw.1600 mm.

M.v.gr. Albertmobiel

welke delen heb je nog liggen?

wil toch een hout kist maken

kosten van de tekening?

RCM&E

waar kan ik de rcm&e magazine krijgen?
Zelf heb ik een abonnement, dan brengt de postdame 'm.
De grotere tijdschrift/boekwinkel heeft 'm los.
Hij ligt bij ons ook in de bibliotheek.
Online:RCM&E Autumn Special 2013 - Back Issues - RCM&E - Magazines - My Hobby Store.

Als 't alleen om de tekening gaat: die kun je bestellen bij Tony Nijhuis:
Tony Nijhuis Designs featuring plans, cnc packs and moldings from the designs of Tony Nijhuis

Die heeft best mooie modeltekeningen en toebehoren.

Maar ik wil ook wel een kopietje laten maken hoor.
Doe me dan maar een PB.:D

Back