Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Is er bij Proctor zelf niet aan de tekening te komen Ralf?
Trouwens,als je de Vicomte als basis neemt dan is daar best wel wat uit te halen wat je graag wil denk ik zomaar!
En als het goed is heb ik die tekening voor je(zie het als leidraad).
Bij Proctor kan ik hem bestellen voor 45 dollar, ex shipping.
Vicomte als leidraad is een goede!
Zo ingewikkeld is hij ook niet, het gaat een beetje om de basisafmetingen.
De constructie bedenk ik zelf wel
Misschien wil je de tekeningen zaterdag meenemen?
Ralf,
dan denk ik dat je beter de tekeningen van de Duke kan gebruiken maar neem de ondertussen gevonden tekeningen van de Vicomte in ieder geval zaterdag mee!
The Duke wil ik trouwens ook nog eens bouwen voor de fun maar dan iets uitvergroot voor de stermotor.
Dus als het effe kan ter zijner tijd graag een copie'tje hiervan als het kan.
Hallo
Ik heb hier nog een stel tekeningen van de Antic bipe en de Antic mono 1/4 van proctor,
dit is dus een stel tekeningen 5 bladen in totaal waarmee je de bipe en de mono kunt bouwen. 10,-euro +verzendkosten mag je ze hebben.
Voor de lief hebbers heb ik hier een set tekeningen van de duke liggen. ik ben er zelf een aan het herstellen en ik heb meerdere copien van de tekening.
Eentje kan ik er wel missen.
Graag wel ophalen in leiden als er intresse is. Ik ben nog al druk en red het vaak niet op tijd naar het postkantoor.