Tekening Smit Singapore 1:50

• Topicstarter Topicstarter ShepenMattis
  • Startdatum Startdatum
S

ShepenMattis

Guest
Hoi

ik ben op die Zoek na een Tekening van de Smit Singapore. Zouden jullie me even kunnen helpen?

Dank uw well!

(Sorry voor mijn slecht nederlands)

Groetjes Matthias

Hoi,

een clublid van mij heeft haar ook gebouwd. Ik vind het zelf een hele mooie sleper om te zien:p Hier een foto van haar om je alvast op te warmen;)

tim

Ja, tekening 2x vergroten. Je zult misschien hier en daar wat zaken anders moeten doen (sterker maken omdat het model groter is), maar het is zeker te doen.

Heb vele jaren geleden ook eens een 1:50 model van de Singapore gebouwd vanaf een 1:100 tekening.

Ik vraag omdat de Opbouw tussen hoofddek voor en achter met lierkamer it niet juist. De is van de Rotterdam/London :?:

Smitwijs%20Singapore@PIet%20Sinke%20(3).jpg
Quelle.: http://www.tugspotters.com

GroteFoto-6HN77JOM.jpg

Als het in de tekening ook zo?

Laatst bewerkt door een moderator:
Hallo,

Er kunnen vast wel wat foutje's in het model zitten, ook worden echte schepen soms aangepast voor bepaalde klussen.
Dit was het eerst model van Ruud, en daardoor is er door gebrek aan ervaring misschien het een en ander anders dan het origineel.

Bart

Hoi Bart

bedankt voor de informatie.

Dus kan ik de tekening zonder meer kopen?!

Die tekening zal gewoon kloppen met hoe het orgineel in staat was op het moment van aflevering.
Dus ja, u kunt de tekening gewoon kopen

singapore

Hoi

ik ben op die Zoek na een Tekening van de Smit Singapore. Zouden jullie me even kunnen helpen?

Dank uw well!

(Sorry voor mijn slecht nederlands)

Groetjes Matthias
Hallo
wel wat laatmaar ik heb de orginele tekening van de Smit Singapore
ooit eens gekocht bij Smit Tak in Rotterdam
alles staat erop plus een spanten bouw tekening
heb hem toen ook gebouwd wel de helft goter dan de tekining
helaas de boot is gestolen
ik kan wel een copy voor je maken.
ik hoor wel
gr Henk l

Aan de "guest" status van Schepen Mattis te zien denk ik dat hij inmiddels het forum verlaten.
Denk niet dat hij na 4 jaar nog op zoek is naar tekeningen....

Back