tekening /snij sjablonen van Yak54 van Ikarus

spijtig de afstand is te groot voor de snijmodellen, ik heb deze liggen :roll: belgie - woonplaats ombekend , maar Nederland denk ik

overzetten op papier en dan met tante post naar Eindhoven.

hoi

ik zou het ook prettig vinden als ik die tekening heb. kunnen ze anders niet ingescand worden en dan op het forum worden gezet? dan kunnen mensen ze zelf uitprinten.

groeten,
nando

je kan ook voor 30 euro de kit kopen als je wil dat er nog nieuwe shockflyers blijven komen.

Knap als je een winkel kan vinden die de Yak verkoopt voor 30 euro :wink:

Die nieuwe modellen kosten al gauw 45-50 euro en voor "een beetje Depron" vind ik dat nogal een bedrag...

Groeten,
Marcel

ja maar je snapt mijn punt toch, als iedereen ze nasnijd komen er straks geen nieuwe modellen meer, of die nu 30/50 of 100 euro kosten. :wink:

ik ben wel zo fair of ( onfair) om ook een bouwdoosje te kopen , en deze dan te copieeren.
afb16969.jpg

de yak met zijn tweelingbroertje
afb16970.jpg

de Hyperfart 3 D, met nu zijn tweelingzusje

en zo heb ik de EDGE, en de F3A van ikarus

@ED,

ik ben op zoek naar de originele tekening van de Yak van Ikarus.
Ik ben er reeds achter dat elke kleine oppervlakte verandering bij zo'n shockflyer, het model geheel andere eigenschappen krijgt. ( en dat wil ik niet).

Maar toch bedankt voor de link (die ik natuurlijk bekeken heb en waar simendewulf reeds aan het torqen was met de yak) Nu hoop ik dat simendewulf bereid is wat kopien op te sturen ;-)

Back