Tekening van een Sleper

• Topicstarter Topicstarter Jon van Dijk
  • Startdatum Startdatum
J

Jon van Dijk

Guest
Ik wil graag na het bouwen van mijn speedboot beginnen met het bouwen van een sleep boot. Dus wou ik graag weten of iemand een tekening op internet weet te vinden of zelf een tekeing heeft liggen die die kan scannen en dat ik die dan kan bouwen :D

groetjes en alvast bedankt Jon

Bedankt laurent :D ik denk wel dat ik dit ga bouwen, maar zijn er ook ietsjes grotere modellen want op de foto's lijkt het niet zow heel erg groot :) Ik heb het leefst een schip die rond de 50 cm is iets groter mag ook en heb graag een model met wat funcies bijvoorbeeld een lier die je kan bewegen of een brandspuit :D alvast bedankt voor het reageren :D

groetjes Jon

P.S. ik weet dat ik heel erg kan zeuren :P

Owjah de moeilijkheids graad maakt niet zo heel veel uit als het maar niet voor experts is vind ik het prima en laurent is die boot een beetje makkelijk te bouwen of moet je er heel veel ervaring voor hebben :D als iemand anders nog tekeingen weet please blijf ze sturen want ik heb het liefst dat ik wat keuzes kan maken uit een paar modellen :D

Groetjess Jon

Ik had dit boot getekend voor de beginner .

er wordt altijd aangeraden aan de beginers om een romp met "hard chine" ( ken het nederlands woord niet ) te bouwen , maar ik vind dit overbodig (Ik vermoed dat je alle inlichtingen opgenomen hebt om een romp te bouwen , hé ? )

ik had dit sleper op schaal 1/100 ook getekend en gebouwds als ontspanning tussen twee grotere boten

Indien je andere foto's wenst te bekijken , ga naar :
http://forum-dreams-cars.net/upload/index.php?act=ST&f=4&t=2079&s=6a31b808ea04a677809876f023ff2ddf

het is een franse forum die niets met modelbouw te maken heeft , maar ik heb daar evenjes foto's opgezet

een beetje onderaan , zal je foto's kunnen bekijken van een cargo en van mijn laatst project , de RMS Lusitania van 1907 op 1/100

de groetjes

Laurent

Dank U :D , een vriend van mij heb ik hem laten zien en wil hem wel gaan bouwen maar ik zou hem graag op schaal 1/50 maken maar kan ik er dan een eigen dek op ontwerpen? :)

groetjes Jon

Back