Tekening voor brandstof beginner

• Topicstarter Topicstarter BramBoIII
  • Startdatum Startdatum
B

BramBoIII

Guest
Dag beste mensen,

Ik wil graag gaan begginnen met modelbouw (vliegen). Ik heb nog geen enkele ervaring in het vliegen en in het bouwen!
Graag zou ik willen begginnen met het bouwen van een vliegtuig. (een trainer op brandstof).Dit omdat ik eerst wil weten hoe het inelkaar zit en hoe alles werkt (zodat ik weet hoe alles zit bij de eerste crash). Nu ben ik opzoek naar een goede tekening met omschrijving! (hoe te bouwen en een goede materiaallijst. Alleen voor het bodywork, De rest komt later)
Wie kan me hier aan helpen ( ik heb al een beetje gezocht op dit forum en op het internet alleen kom je dan heel veel foom vliegtuigjes tegen of tekeningen waar ik niets van snap)

Alvast bedankt

Hobby-in b.v. verkoopt kits, dit zijn voorgefabriceerde delen die je zelf in elkaar zet. Misschien een aanrader als je echt vooraan begint. Daar zitten instructies bij, en nagenoeg alle benodigde materiaalen.

Profili2.com is een site met tekeningen. Zoek maar eens even in dit deel op site's, want er zijn er veel meer.

Veel plezier met deze hobby.

Als je zelf wilt bouwen, kun je eens kijken naar de Robbe Charter (is als bouwdoos te verkrijgen bij de meeste modelbouwwinkels) of de Graupner Taxi II/III.

Zijn beide prima beginnerskisten en als je de bouwdoos koopt, zit er een duidelijke handleiding bij.

Back