Tekening Wakefield O-High-O gezocht

Discussie in 'Vrije vlucht' gestart door stunthenk, 9 feb 2019.

1. stunthenk

stunthenk

Lid geworden:
    7 feb 2006
    Heeft iemand misschien de tekening van de wakefield O-High-O? Het ontwerp is gepubliceerd in Aeromodeller van april 1959, en is ontworpen door Joe Elgin en George Reich. Ik heb de Aeromodeller in kwestie, waar de tekening 7x verkleind in staat afgedrukt. Laten uitvergroten is natuurlijk mogelijk maar dan raken er veel details verloren, zoals de afmetingen van het blok waar de prop uit gemaakt moet worden. Ik kan op het internet nergens deze tekening vinden, alleen maar verwijzingen naar de Aeromodeller met de verkleinde kopie. Wel is er een leuk filmpje van een replica:
    Het zou leuk zijn om er één mee te kunnen nemen naar Garderen op 1 juni!

gerjanmonohull74 vindt dit leuk.
  2. Toon Verbruggen

Toon Verbruggen

Lid geworden:
    15 jul 2018
  3. stunthenk

stunthenk

Lid geworden:
    7 feb 2006
    Precies, de verkleinde!

4. Toon Verbruggen

Toon Verbruggen

Lid geworden:
    15 jul 2018
    Lijkt me niet... De verkleinde staat op de tweede pagina, de grote staat eronder. En die lijkt me wel erg groot om verkleind te zijn (6 pagina's breed of zo). ;)

5. stunthenk

stunthenk

Lid geworden:
    7 feb 2006
    Dan zou je voor de lol die grote tekening eens moeten downloaden. Dan zie je dat ie uitvergroot is vanuit het tijdschrift, en dat het schrift nauwelijks leesbaar is....

6. DHZ

DHZ

Lid geworden:
    26 aug 2012
    Een berichtje richting de admin van Outerzone of wellicht via YouTube naar Maxfliart?

7. Toon Verbruggen

Toon Verbruggen

Lid geworden:
    15 jul 2018
    Bekijk bijlage 310214
    Tja, dan kan ik ook niet verder helpen...:(

8. stunthenk

stunthenk

Lid geworden:
    7 feb 2006
    De O-High-O tekening is binnen! Gevonden via deze Engelse website: http://www.model-plans.co.uk/ Gerund door Derick Scott. Het is geen commerciële site, Derick is een verzamelaar van tekeningen. Hij wil graag ruilen! Ik heb hem enkele tekeningen uit mijn collectie, die hij nog niet had, gestuurd om te kopiëren. Goeie ruil!
    Dus, binnenkort in dit theater: Project O-high-O! (eerst nog een paar andere projecten afmaken...)

HBZWEEF en Toon Verbruggen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina