tekening zoeken ?? kijk eens op deze site

super site marzon !!
en tja , de lijnen op de tekeningen zijn gelukkig niet in het pools :-)
ze zijn heel goed bruikbaar tnx voor de info

Hallo,
Commander Clumsy heeft gelijk: het is geen Pools. Ben ook absoluut geen kenner maar op een dag vroeg ik aan een Poolse klant iets van die site te vertalen en ze verstond er niets van. :| Zij veronderstelde ook dat het Tsjechisch is.
Frédéric

hallo

ik heb mijn bouwtekening van mijn marineschip ook van die website,
en daar staat alles in het duits!!

groeten piet

Ze hebben inderdaad ook kopies van tekeningen die bij VTH in Duitsland te koop zijn. Zij noemen het dan ook een "Raubkopie".
Het is inderdaad wel fijner voor de auteur en de uitgever als je je tekening koopt. Zo'n tekening maken vraagt toch een hele investering qua tijd en soms ook geld voor aan je documentatie te geraken.
Maar ja, vloeken is ook niet netjes...

Groetjes,
Frédéric

Ik blijf het intussen raar vinden dat het internet bulkt van de bouwtekeningen van vliegtuigen en dat er van (speed-)bootjes bijna niks te vinden is... :nosmile:

Commander Clumsy zei:
Ik blijf het intussen raar vinden dat het internet bulkt van de bouwtekeningen van vliegtuigen en dat er van (speed-)bootjes bijna niks te vinden is... :nosmile:

inderdaad ja , denk dat het ook meer komt omdat vele personen hun eigen toestel ontwerpen en dan toch willen delen ,
althans dat neem ik aan ,,

maar ja buiten de bovengeschreven site zullen er wel meer van die sites zijn ,die tekeningen gratis aanbieden
groetjes peter

Back