Tekeningen gevraagd Carnival Slendor

• Topicstarter Topicstarter jeffrey999
  • Startdatum Startdatum
J

jeffrey999

Guest
Ik ben van plan om een nieuw project te starten. Ik wil graag de Carnival Splendor gaan bouwen. Kan iemand hier mij helpen aan tekeningen van dit schip?

gr Jeffrey

Laatst bewerkt door een moderator:
Beste Jeffrey, ik veronderstel dat je de " Carnival Splendor " in gedachten hebt. Van dezelfde maatschappij zijn wel de " Carnival Destiny ", "Carnival Conquest / Glory ", Carnival Valor " en de " Carnival Victory " als bouwplan te krijgen. De " Carnival Conquest / Glory " en " Carnival Valor " hebben dezelfde lengte als de " Carnival Splendor " n.m.l. 290 m ( zusterschepen? )
Groetjes, Jos

Laatst bewerkt:
Hoi Jos

Dat is inderdaad die ik bedoel... heb jij enig idee?

Beste Jeffrey, de " Carnival Splendor " is een nieuw schip dat pas in juli 2008 in de vaart gekomen is. Het zou eerst voor de rederij Costa Cruises gebouwd worden. Het zou een zusterschip worden van de " Costa Concordia ", maar werd dan verkocht aan Carnival Cruise Lines en voor deze rederij afgebouwd. Het verschilt daarom lichtjes. Van de schepen van rederij Costa Cruises vond ik geen modelplannen. Maar al de schepen die ik enkele dagen geleden van de rederij Carnival Cruise Lines noemde kan je vinden op www.anb-online.org een Italiaanse site van ANB - Associazione Navimodellisti Bolognesi. Je kiest "Navi Mercantili e Navi Antiche" vervolgens "Navi di Linea e da Crociera". Minimum bestelwaarde 20 euro. Maar de prijzen van de modelplannen van deze schepen ligt tussen 60 en 130 euro.
Groetjes, Jos

Back