Tekeningen of 3-views gezoch Piper Navajo

Wie o wie heeft of weet er tekeningen en/of goeie 3-views voor een piper navajo.

Hoeft niet per se een modelbouw tekening te zijn.

Als ik maar de goeie schaal outline heb en liefst ook de romp spanten en of simpele doorsnedes.

Peter

Ik denk dat je zelf even op zoek moet maar da`s niet zo heel erg.

Wat je zou kunnen doen is het volgende:
ga naar: Nederlands luchtvaart register
toets bij "type luchtvaarttuig" hetvolgende in: PA-31
En druk op "zoek"

Zie hier de Navajo`s in Nederland.
Wees brutaal en bel de eigenaar en vraag waar zijn kist gestationeerd staat of waar die in onderhoud is (natuurlijk na een inleidend verhaal wat je van plan benty ;-) ).

Het onderhoudsbedrijf moet zowiezo manuals hebben van de kist waar veelal ook een 3-zijdenaanzicht in staat en met een beetje geluk ook nog wat spanten.

Helemaal mooi is het natuurlijk als je met de eigenaar eens een afspraak kan maken om de Navajo in het echt te aanschouwen en tig detail foto`s te kunnen maken.

Succes.

hoi Berto..

Een echte van dichtbij aanschouwen is niet zo'n probleem aangezien we een echte hebben gekocht :)

Het is niet voor een model, maar ik moet hem nabouwen in de computer voor een speelfilm. En een goeie 3-view zou me heel erg op weg helpen met bouwen ;)

Ik zal piper zelf ook nog eens proberen.
Verder heeft Bob's aircraft documentation ook wel iets.. maar toch kan ik van de navajo erg weinig vinden.

Ik zal ook even op zoek gaan naar een plastic bouwdoosje. Daar zitten vaak ook wel aardige tekeningen bij.. en voor de doorsnedes kun je dan de romp in stukjes zagen :)

Evengoed bedankt

Peter

Back