Tekeningen van een stealth schip gezocht

Hallo Arie,

Ik ben bang, dat je het met foto's zult moeten doen, van dit soort nieuwe schepen is het ondoenlijk om tekeningen te krijgen.

De boot van jet foto is recentelijk uit/afgebrand:
Rut Roh! - RC Groups

Wellicht kun je de maten opnemen van het wrak?

Groeten, Jan.

Voor de liefhebbers van Stealth-schepen heb ik leuk nieuws. In het Duitse modeltijdschrift " SchiffsModell ", editie oktober, staat de bouwbeschrijving van de Amerikaanse Destroyer USS-Zumwalt DDG-1000. Bij de uitgever kan het bouwplan gratis opgevraagd worden. Een uurtje na mijn aanvraag kreeg ik het plan al in mijn mailbox. Volgens dit plan gebouwd wordt het een schip van 915 mm lang, 210 mm breed, 210 mm hoog en een waterverplaatsing van 2,4 kg.
Groetjes, Jos

Voor de liefhebbers van Stealth-schepen heb ik leuk nieuws. In het Duitse modeltijdschrift " SchiffsModell ", editie oktober, staat de bouwbeschrijving van de Amerikaanse Destroyer USS-Zumwalt DDG-1000. Bij de uitgever kan het bouwplan gratis opgevraagd worden. Een uurtje na mijn aanvraag kreeg ik het plan al in mijn mailbox. Volgens dit plan gebouwd wordt het een schip van 915 mm lang, 210 mm breed, 210 mm hoog en een waterverplaatsing van 2,4 kg.
Groetjes, Jos

Ha die Kreeft,

Heb je een mailadres daarvan of een linkje naar de betreffende site/ artikel??

Alvast bedankt,
Arie

@Arie,
Beste, stuur me maar een PB, dan stuur ik je het mailadres van het directielid,zoals het in het tijdschrift is aangegeven. Mogelijk zal je wel moeten wachten tot de werkuren volgende week voor je een reactie van de uitgever krijgt.
Groetjes, Jos

maar goed dat hij is afgefikt , wat een gedrocht van een ding was dat zeg ;)

vreemd, die doet mij weer denken aan de ''Stiletto'':
SHIP_Stiletto_lg.jpg

groet,
Hoogvlieger

Back