Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Heeft iemand toegang tot de tekeningen van de Leidse Modelbouwer J.J.Robert.
Ik zoek voor mijn kleinkinderen een copie van het ontwerp de "Cadet", een LB trainer. Het ontwerp stamt uit de jaren 50.
Heeft iemand toegang tot de tekeningen van de Leidse Modelbouwer J.J.Robert.
Ik zoek voor mijn kleinkinderen een copie van het ontwerp de "Cadet", een LB trainer. Het ontwerp stamt uit de jaren 50.
Ja, die tekening heb ik hier liggen. Heb de Cadet Junior 25 jaar geleden zelf gebouwd met een Webra 1,5cc dieselmotortje (wat ik nog ergens moet hebben). Wat ik me herinner is dat het een onverwoestbaar kistje is. Hij is meermalen verticaal vol gas het weiland in gevlogen, maar dan stond hij gewoon rechtop in de klei. De procedure was dan vliegtuig uit de grond trekken, motor schoonspoelen met petroleum en weer verder vliegen.
(klik op foto voor groter formaat)
(klik op foto voor groter formaat)
De tekening is op A1 formaat. Ik kan de copyshop bellen om te vragen wat een kopie kost.
Hans, ik heb zeker belangstelling. Als jij een copie wil laten maken, zou dat prachtig zijn. Ik bied je aan, dat ik zelf de copie laat maken, nadat je mij de tekeningen opstuurt.