TEKLA inklapmotor

Hoi Harry,

Ik heb helaas nog geen ervaring met de THEKLA maar ik hoop dit jaar nog een ASK 23 met Thekla 18 Zoll bij Hr.Göller van Thermofluegel te kunnen kopen.

Uit mail met hem en door zijn website ben ik helemaal weg geraakt van zijn materialen, ook op het Duitse forum is men vol lof over de afwerking van zijn spullen, al is er in het verleden nog wel eens wat geweest over de tijdsduur van aflevering maar dat zou zijn gekomen door ziekte.

Wat je koopt is compleet, goed en betaalbaar !!!
De Thekla 18 Zoll werkt op 6 lipo's.

Groet Theo.

Hallo Theo

Ik heb inmiddels ook al heel wat met Dhr. Göller gecorrespondeerd en wat hij mij allemaal schrijft is veelbelovend maar het is ook een leuk om de ervaringen van iemand anders te horen.

Zoals je al schreef, er staat vrij veel over TF in de Duitse forums maar over de Thekla en zijn werking/ betrouwbaarheid vrij weinig.
Vooral zijn methode om de deuren, voor de motor, bijna onzichtbaar in te passen spreekt mij wel aan, alleen wel erg duur in verhouding tot de rest.

Overigens wil ik, als ik tot de aankoop overga, alles zo licht mogelijk bouwen met 5 lipo's 3200, een titanium vleugelophanging en nog wat kleine modificaties om hem wat lichter te krijgen.
Hierbij denk ik ook nog aan een regelaar met een zware BEC om een ontvangeraccu uit te sparen, hierdoor moet het mogelijk zijn om met 600 watt te starten.

Een van de redenen dat ik voor de ASW 21 kies, hij is lekker compact en past mooi in de auto zodat ik hem ook eens mee naar Nederland kan nemen.

Laten we elkaar op de hoogte houden.

Groetjes,

Harry

Hallo Theo,

Een collega modelvlieger heeft vorig jaar daar ook een zwever gekocht. Dit was een gebed zonder einde. Uiteindelijk is hij er naar toe gereden en een uit de prive collectie gevist en die mee naar huis genomen. Wanneer je wilt kan ik jou wel met hem in contact brengen.

Wopke

Hallo Theo,

Een collega modelvlieger heeft vorig jaar daar ook een zwever gekocht. Dit was een gebed zonder einde. Uiteindelijk is hij er naar toe gereden en een uit de prive collectie gevist en die mee naar huis genomen. Wanneer je wilt kan ik jou wel met hem in contact brengen.

Wopke

Hallo Wopke, misschien dat je zijn telefoonnummer of zijn E-mail adres even kunt doorgeven, dat zou mooi zijn.
Ik weet dat hij ziek is geweest en hierdoor leverings problemen heeft gehad.

Geef in voorkomend geval ook even aan de betreffende persoon door dat hij een telefoontje uit Spanje kan krijgen, overigens bel ik via Voip dus ziet hij waarschijnlijk geen nummer.

Bij voorbaat dank en groetjes vanuit een warm Spanje, 23 graden

Harry

Laatst bewerkt:
Back