telefoonnummer digitaalmodeltrein.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Misschien heb je hier wat aan:
Hallo
Digitaalmodeltrein.nl wil ze eigen even voorstellen om misverstanden ui te wereld te helpen.
Wij van Digitaalmodeltrein.nl Markus en Kirsten Kasper

De site wordt dus gerund door Markus en Kirsten Kasper, adres:
Kempenaar 621, 8231VA Lelystad

Bedankt, deze week eens proberen contact op te nemen.
Wel en beetje vaag, een shop zonder telefoonnummer....

zou jij er op zitten te wachten elke 5 minuten gebeld te worden als webshop eigenaar?

dan had je net zo goed een echte shop kunnen beginnen met servicebalie en alles erbij.

het is van beide kanten te verklaren waarom wel of geen telefoon nummer te geven.
zijn wel meer shops die dat niet vermelden.

Nou ja en nee... Ik heb ook een eigen zaak, en ik moet ook tussendoor de telefoon opnemen. Maar dat is wat anders, mijn diensten kunnen niet online aangeboden worden. Dan zou ik maar weinig omzet draaien.

Voor mij is het een stukje contact wat wegvalt zo enkel per mail. Vaak kan je je al een beeld vormen van een bedrijf of iemand alleen maar door zijn of haar stem, uitleg... etc
Maar dit is mijn visie, dit kan voor iemand anders betekenen maar ik hecht daar toch waarde aan. :p

Laatst bewerkt:
Ik neem op zondag ook de telefoon van de zaak niet op hoor.
Door de week van 9 tot 5 is de klant koning, in et weekend ben ik de baas. ;)

Als eigenaar van een webshop sta je natuurlijk voor een keuze, want een webshop heeft simpelweg geen openings of sluitingstijden, die zijn altijd open.
In het geval van digitaalmodeltrein hebben ze er blijkbaar voor gekozen om klanten niet meer telefonisch te woord te staan.
Persoonlijk vind ik dat niet helemaal goed, zet er dan bij dan het van 9-5 is ofzo, of zet die gsm gewoon uit.
Maargoed, dat is hun keuze. :)

Ik heb een antwoord apparaat dat "Wij zijn bereikbaar op .. tussen .. en .." mekkert op momenten dat we gesloten zijn. Ik heb zelfs de deurbel eraf moeten slopen omdat ik anders in et weekend geen rust meer kreeg.

Hij had op zijn minst een soortgelijke voicemail aan kunnen zetten met zijn mobiele nummer. Maar gewoon helemaal niet meer reageren is inderdaad geen goede praktijk, ook niet voor een online winkel.

De meeste webwinkels hebben ook wel een bereikbaarheid tijd melding op hun contact pagina staan hoor, zo hoort dat eigenlijk ook.

Anders misschien een brief sturen als laatste redmiddel?

Heren,
Er werd alleen gevraagd naar een telefoonnummer..
Wat er vervolgens allemaal Los bij bedacht word is op zijn minst opzienbarend te noemen... :)
En valt dan al snel onder een winkel besprekingen.
Op zich wel knap ;)

Neen, ik ben xaser de topicstarter. Niet peterjohan.... Misverstandje van jou ;) Mijn naam is Kristof.

Af en toe eens kijken wie wat post kan helpen, maar het is zondag ik vergeef het je :p

Laatst bewerkt:
telefoonnummer en e-mail

Hallo Forum lezers,

Ik maak me grote zorgen om kontakt te krijgen

Ben al 2 weken bezig en geen respons

groet wout

Klinkt alsof men op vakantie is. Hoe dan ook, dit neigt steeds meer en meer naar een winkelbespreking op deze manier.

Zie: digitaalmodeltrein-nl-geen-reactie-meer-na-betaling en vooral de laatste posts.

Wellicht ten overvloede:
Art 8 forumregels:
"Heeft u problemen met een winkelier, regel dat met de betreffende winkelier/leverancier. De winkelier/leverancier is vaak niet op de hoogte van het feit dat zijn winkel/webshop hier op het forum word besproken en uit voorgaande gevallen is gebleken dat voornamelijk de negatieve verhalen dan besproken worden zonder dat de tegenpartij commentaar kan leveren. Juist vanwege deze reden wil ik geen winkelbesprekingen op dit forum. Dit forum is een TECHNISCH forum."

@ Henri: we zijn 't wéér eens. 't moet niet gekker worden hier!

Laatst bewerkt door een moderator:
WAT????
Zijn jullie het weer eens ???

DAT moeten we zou houden, ik sluit deze draad. ;)
(zie de reactie van roel)Wat dik gedrukt staat...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back