Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Voltage Sensor 0-30V, ~ 30mv resolution
RPM Sensor 500-39,680 RPM ~39 RPM resolution
Indicated Airspeed 10-290mph, with ~.5mph resolution at greater than 25mph
Altitude 0-30,000 feet, ~ 8ft resolution
Temperature 1 & 2 30-1875 degrees F, ~ 0.5 deg F resolution
Ambient Temp -102 – 302 degrees, 0.5 resolution
Current Up to 100 amps
I/O 1 & 2 0-5V, ~ 5mv resolution
Roelof zei:Ik heb een setje van de Conrad. Ze hebben allerlij sensoren voor snelheid, toerental, temperatuur, hoogte etc.
Ik heb alleen hun zend/ontvangst modules staan vervloeken met een bereik van 10 meter. Na vervanging door een professioneel setje met wat extra electronica had ik het werkend.
Ook de software is heel mooi, je kunt je paneel geheel naar je smaak inrichten.
Probleem is alleen dat je een vaste teammaat moet hebben die dat kan lezen en kan vertalen tot info om je auto verder af te stellen.
CAR DATA RECORDER KIT
Data recorder voor auto's. Deze unit bestaat uit een recorder welke in de auto gemonteerd wordt, en met behulp van diverse meegeleverde sensoren en aansluitingen diverse variabelen meet en opslaat in zijn geheugen. Via een meegeleverde interface set kunnen deze gegevens na het rijden in een computer opgeslagen worden, en via het bijbehorende programma afgelezen en geinterpreteerd worden. Gemeten kunnen worden: stuur en gas bewegingen, ontvanger accu spanning, stoorpulsjes, toerental (en daarmee de snelheid van de auto) en temperatuur. wat de unit wel of niet moet meten kan ook geprogrammeerd worden via de computer interface. Ook het aantal metingen per tijdseenheid kan ingesteld worden. Optioneel is een sensor kit voor elektro auto's te verkrijgen, waarmee dan ook nog de rijaccu spanning en Amperage gemeten kan worden. Ook het aantal metingen per tijdseenheid kan ingesteld worden.
.CURRENT/VOLTAGE SENSOR KIT for CDR
Optionele sensor kit voor de Data recorder waarmee van elektro auto's de spanning en amperage gelogd kan worden