Televisieprogramma Man Bijt Hond zoekt modelbouw deskundigen

ach, ik wil wel zo een depron f35 in elkaar flansen voor man bijt hond....... maar dan komt er wel een propje op en geen turbine. Maar dan moet er wel iets meer van onze hobby in beeld komen, zoals enkele beelden van mijn wedstrijdvluchten.......

"We willen graag opnames maken van een wedstrijd"
En vervolgens gaat het over "Pitspoezen":
Man bijt hond: wo 14 jan 2009, 18:50 - Uitzending Gemist
(Even skippen naar 8:45)

Echt, je weet nooit waarvoor je misbruikt wordt. Het interesseert Hilversum echt geen bal wat jij van het uiteindelijke resultaat vind, en de uitzending kan na montage zomaar ineens een hele andere indruk geven, dan dat je er zelf van verwacht had. Je hebt totaal geen controle over het eindresultaat.

Man bijt hond: wo 15 apr 2009, 18:50 - Uitzending Gemist
(Even skippen naar 9:15)

Maar, misschien ben ik wat te voorzichtig, het kan ook goed uitpakken:
Alle tanks weg | Man Bijt Hond

Zo zie je maar hoe verschillend mensen naar tv kijken...ik zie alleen maar filmpjes van mensen die lol hebben in hun hobby, zonder dat het allemaal bloedserieus hoeft te zijn.
Ik ben een groot fan van Man Bijt Hond, juist omdat ze het op deze manier in beeld brengen. Zonder mensen belachelijk te maken.

Ben erg benieuwd naar naar het uiteindelijke filmpje.

:thumbsup: +10

MBH is een verademing -met echte mensen- tusen de megabagger die door vage clubjes als WNL en Pownews op de buis worden gebracht, bij die twee zie ik dus de echte dorpsgekken voorbij komen.
Maar hele volksstammen nemen die wel serieus.
Daar kan ik dan weer niet bij met mijn verstand.....

Typisch forum.

Daarom is het er ook, er word geprezen en gekraakt.
Is in alle draadjes zo.:)

En Stevo, ik hoef je baantje niet hoor, is mij veel te druk hier.;)

Johan.

Kunnen we het licht kinderachtige gesteggel ook acherwege laten en terug gaan naar de oorspronkelijke topic starter? Helaas gebeurt dat hier toch echt vaak ben ik achter. Jaagt toch veel serieuze mensen weg hier, waaronder ikzelf merk ik.

MBH bestaat al heel lang en is een serieus en goed programma, als je een andere mening hebt is dat prima hoor, maar reageer dan gewoon niet, de tijd kan vast beter besteed worden.

Ik ben erg benieuwd naar het programma. Een betere reclame voor de hobby dan TV kun je niet hebben, toch? Kost ook handevol geld, zo'n programma. Laten we daar gebruik van maken. Just my 2 cents...

Een telefoontje/mailtje naar Jets over Pampa en dan ben je er wel, maar das Belgie en dus niet goed voor MBH, maar daar vliegen wel veel Nederlanders ook, en geweldig spul, kom er elk jaar op de vliegshow.

Er is vast iemand die contacten heeft?

Wanneer zou de jetvlegfreak aflevering te zien zijn? effe in de gaten houden.

Enne zouden er al concrete plannen zijn omtrend dit onderwerp?

Groet Ger.

Wordt er door ManBijtHond terugkoppeling gegeven? Ik denk dat zij wel in staat moeten zijn om aan te geven wanneer de aflevering is.

Laatst bewerkt door een moderator:
Je denkt hardop :wink: net zoals de meeste jetvliegers denken gelukkig. (zeker voor wat betreft de veiligheid )

Ik pas effe, heb een paar jaar geleden al eens meegedaan aan iets soortgelijks, samen met Ton v M.

Een paar verantwoorde vrijwilligers moeten er toch wel te vinden zijn, een interviewtje, een vluchtje en MBH heeft weer een hopelijk 'boeiend' onderwerp.

Ger.

Ger,

Was toen toch wel leuk om te doen , jets heb je al moeten dan alleen effe een Joint Strike Fighter in elkaar knutselen en dat is met jou bouw tempo zo gebeurt is:yes::pim:.

Ton

Ger,
Was toen toch wel leuk om te doen , jets heb je al moeten dan alleen effe een Joint Strike Fighter in elkaar knutselen en dat is met jou bouw tempo zo gebeurt is:yes::pim:.
Ton

Zekers Ton :wink:

Maar ben nog aan het vechten met de FW, komen steeds klusjes en projectjes tussendoor.
Pipertje van drijvers voorzien, onderhoud motortje F86, motortje F18, vintage kissie vliegklaar maken voor Bergeijk enz enz, o ja ook nog klussen thuis :oops:
Vrijdagavond Marcel z'n pipertje weer gereed maken voor Zeumeren.

Ger (enne.................Fiat? )

Ger,

Kan nergens foto's vinden van je FW die ben je toch niet stiekem aan het bouwen heee.
Ja onderhoud moet ook gebeuren zeker met het vliegseizoen voor de deur.
Fiat duurt niet lang meer voor de maiden vandaag nog mooie parketjes kunnen scoren voor de luikje. dus weer een zorg minder.

Ton

Kom maar langs, koffie staat klaar Ton, ken je effe kijken.
Ger.

Maar ben nog aan het vechten met de FW, komen steeds klusjes en projectjes tussendoor.
Pipertje van drijvers voorzien, onderhoud motortje F86, motortje F18, vintage kissie vliegklaar maken voor Bergeijk enz enz, o ja ook nog klussen thuis :oops:

WAT 8-O , is die FW nog nie klaar !!!! :rolling:
gewoon die FW klaar maken , dat is vintage genoeg voor Bergeijk :D
Groetjes en tot binnenkort (hopelijk).

drijvers pipertje

Ger heb je een 1/4 piper? wat voor drijvers heb je .
Wil er ook een paar onder mijn piper.
gr Gerrit Jan

Ger heb je een 1/4 piper? wat voor drijvers heb je .
Wil er ook een paar onder mijn piper.
gr Gerrit Jan

Hoi GJ.

De Piper die ik nu heb meet 2.10 dus pakweg 1-5/5, onder mijn oude TC cub had ik de drijvers van Balsa USA zitten, iets te klein voor schaal maar hij vloog en dreef er heel goed mee.
Gewoon zelf maken GJ, 80% van de totale romplengte en 2X luchtvolume ten opzichte van je vlieggewicht, dus 8 kg kist is 16 liter drijvers inhoud.(minimaal 8 liter per drijver)

Ger.

Mag dit draadje aub weg uit de turbine sectie en aub naar het cafe? Dit is complete vervuiling..... Of beter.... gooi maar helemaal weg :)

Back