temparatuur enz

• Topicstarter Topicstarter subaru
  • Startdatum Startdatum
S

subaru

Guest
hoi beste mede modelbouwers en natuurlijk rc rijders.ik heb een protech 4wd nitro motor .vanmorgen 29 dec ging ik hem weer starten hij was naar een man geweest die ik ken want de koelkop was kapot er zit nu een nieuwe op .ik ging dus vanmorgen op plaats alles een beetje uitproberen.maar het was 3 graden net iets boven nul :oops: en me auto liep heel erg hardt stationer en ik kon niet rijden zodra ik hem starten en gas gaf viel hij uit kan dit iets met de tempratuur te maken hebben ? en zo ja met welke tempratuur kan ik hem het beste weer starten iedereen alvast bedankt subaru 5# :twisted:

Heey, ik zou hem eerst op de fabrieksinstellingen zetten... Aan de temp ligt het niet denk ik want ik heb wel eens gereden op 0 graden :twisted: :lol: Maar ik denk door de nieuwe kop.. dat je rustig een tankje moet lopen, op 20 kmpu ongeveer.. en dan weer gassen :mrgreen: en dan weer afstellen.. als dat lukt..

Rick

Ps: heb je wel de cyinderkop er recht op gedraaid :S schroefje bij schroefej.. anders ligt het daaraan.. want als die scheef zit.. :S

Ik heb het laatst ook gehad met mijn Protech, maarja, ik had ook elk tankje een kapotte gloeiplug en vreselijk geratel van de motor, nu blijkt dus dat een lager kapot is...

tja, een trillende motor is een kapotte gloeiplug... aangezien een gloeiplug uit een gloeidraadje bestaat van niks; breekt zo... dus ik zou maar een adnere lager er in zetten dan :)

:offtoppic: btw, mijn protech heb ik vandaag weer aan de praat gekregen :D, koppeling zat geen veer meer om :|, bij de trekstarter zat iets vaag etc... allemaal kleine dingen die me hele auto nektje, lekker frusterend is dat...

wat ik dus wil zeggen, vaak zijn het kleine dingen die samen grote problemen veroorzaken, dus zoek naar kleine dingetjes om je auto aan de praat te krijgen, (want temp heeft er bijna niks mee te maken)

Temperatuur heeft wel degelijk er mee te maken..

Het zijn allemaal verschillende factoren die mee 'werken'

ja okee... maar dat je auto het helemaal niet doet heeft niet met de buitentemperatuur te maken, als het koud is loopt ie iets minder goed, maar dan is 1/8 draaien aan je gasnaald voldoende...

Back