Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Correct Gert-Jan!Binnenlopers kunnen hun warmte beter kwijt (spoel zit aan het huis) bij buitenlopers zit de spoel aan de binnenkant
Magneten op 200 graad? Boven de 100 is het zo afgelopen.
Ron van Sommeren kan daar meer over vertellen.
Ik heb een Fun 600 met vertraging gehad en die wordt met name EXTREEM warm bij deellast (3D vliegen). Ik ben op aanraden van Kontronik naar een Koratop overgestapt en deze blijft SUPER KOEL.Ik heb vandaag mijn Kontronik FUN 480-33 met vertraging laten proefdraaien bij het instellen van de regelaar (zonder prop). Nu lijkt alles prima te draaien, maar wil ik nog even controleren of het normaal is dat een dergelijke motor (inrunner) sneller warm wordt dan een outrunner?
Slechte (soldeer)verbindingen kunnen je een regelaar en/of motor kosten. Meeste isolatie-soorten kun je verwijderen door draad met soldeerbout te verhitten op echte Aspirine. Vervelende dampen. Als het even kan zou ik nieuwe soldeerpoging wagen.... Ik had nogal problemen om de afgeknipte draden weer goed gesoldeerd te krijgen ivm de lak die er op zit. Aangezien de draden redelijk dik zijn en zijn opgebouwd uit zo'n 20 dunnere draden per fase, was dit echt klote solderen. ...
De Curietemperatuur is afhankelijk van magneetsterkte. Zie bijvoorbeeld deze tabel voor 'onze' Neodymium magneten.Magneten op 200 graad? Boven de 100 is het zo afgelopen. ...