Ik heb beigin van de middag mijn tiende tankje er doorheen voor het inlopen van mijn 3.5cc Force motortje (dit had een Werks of Alpha moeten wezen eigenlijk, maar das een ander verhaal).
Nu heb ik dus ook mijn eerste paar keer volgas gereden voor meerdere tellen. Ik hou al vanaf het begin goed mijn temp in de gaten en deze lag tot nu toe op de 95-110 graden.
Is het normaal dat als je net heen en terug volgas hebt gereden, op een normale tot rijke HSN setting, dat je tem zo 120 a 130 graden is? Dit is direct na de run, dus volgas heen, draaien, volgas terug (2x40m), remmen en meten...
Daarna zakt ie netjes naar de +/- 100 graden.
Ik rij met een 4 wiel aangedreven Carson Specter Two v21 op 20% Tornado Car fuel, misschien is deze info wel zo belangrijk om mijn vraag te beantwoorden
Dit vond ik een vrij specifieke vraag en kon het niet met de zoekfunctie beantwoorden.
Groet Patrick
Nu heb ik dus ook mijn eerste paar keer volgas gereden voor meerdere tellen. Ik hou al vanaf het begin goed mijn temp in de gaten en deze lag tot nu toe op de 95-110 graden.
Is het normaal dat als je net heen en terug volgas hebt gereden, op een normale tot rijke HSN setting, dat je tem zo 120 a 130 graden is? Dit is direct na de run, dus volgas heen, draaien, volgas terug (2x40m), remmen en meten...
Daarna zakt ie netjes naar de +/- 100 graden.
Ik rij met een 4 wiel aangedreven Carson Specter Two v21 op 20% Tornado Car fuel, misschien is deze info wel zo belangrijk om mijn vraag te beantwoorden

Dit vond ik een vrij specifieke vraag en kon het niet met de zoekfunctie beantwoorden.
Groet Patrick
Laatst bewerkt: