Zo even een vraagje.
Nu met deze buitensporige temperaturen krijgen accu's en regelaars het zwaar teverduren.
Gisteravond ging de termische beveiliging van mijn regelaar in de lapidar in werking. Een perfecte noodlanding volgde.
Na een nachtje geslapen te hebben, kom ik tot de volgende conclusie.
Om dat er wat medeforummers op bezoek waren, maakte ik er een ware demo van. Na de vraag of die ook goed kan zweven, volgde er een paarperfecte zweefdemo's. Het gevolg hiervan is dat de termische beveiliging in werking ging,omdat ik de emk rem op heb zitten, en zo'n grote propeller
22 x 8 wel doordraaien wil en deze niet inklapt. Dus blijft die remmen, en volgens mij is dat de oorzaak van de oververhitting.
Vraag is dus: is mijn conclusie juist!!!!!!!.
Het is de regelaar uit dit bericht.
Groeten Han.http://www.modelbouwforum.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=8598
Nu met deze buitensporige temperaturen krijgen accu's en regelaars het zwaar teverduren.
Gisteravond ging de termische beveiliging van mijn regelaar in de lapidar in werking. Een perfecte noodlanding volgde.
Na een nachtje geslapen te hebben, kom ik tot de volgende conclusie.
Om dat er wat medeforummers op bezoek waren, maakte ik er een ware demo van. Na de vraag of die ook goed kan zweven, volgde er een paarperfecte zweefdemo's. Het gevolg hiervan is dat de termische beveiliging in werking ging,omdat ik de emk rem op heb zitten, en zo'n grote propeller
22 x 8 wel doordraaien wil en deze niet inklapt. Dus blijft die remmen, en volgens mij is dat de oorzaak van de oververhitting.
Vraag is dus: is mijn conclusie juist!!!!!!!.
Het is de regelaar uit dit bericht.
Groeten Han.http://www.modelbouwforum.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=8598