Terrein/rijders in de buurt van Naaldwijk?

Ben eigenlijk wel een beetje op zoek naar een leuk terreintje in de buurt van Naaldwijk, om, in eerste instantie mijn TNX in te rijden en daarna eens leuk rond te crossen................

Zou leuk zijn als er meer mensen zijn met offroad brandstof die eens willen meeten/rijden in de buurt............

Wellicht komt er als ik ga rijden zelfs nog iemand mee die de Wild Willy effkes gaat uitlaten :)

Ik lees het wel :D

in de buurt bij het zwembad is een grote parkeerplaats bij de voetbal verenigingen.
en als je vanuit het centrum naar het zwembad gaat kom je bij het fietspad een groot veld tegen waar een kas heeft gestaan hier kan je ook goed vliegen. maar binnen kort wordt daar een woonwijk gebouwd.
en bij de wollenbrand kan je rijden. geen idee of dat mag
ik zoek ook nog een nieuwe plek om te gaan rijden.

Vorige week wezen rijden op het parkeerterrein langs de A4 (waar ze ook motorrijlessen geven) en bij de sportvelden ben ik ook al eens geweest :D

Voor de rest inderdaad even zoeken, wel zo dat ik makkelijker ergens heen ga (met de auto) samen met de zoon van mijn vriendin, meestal rijden we dan al met 2 wagens dus, maar hoe meer zielen blah blah ............... ;)

Voor de rest ook al eens bij het parkeerterrein bij het strand van HvH geweest, maar da's nie echt strak daaro.

En ook een keer hier tussen de flats aan het crossen geweest, op het kleine voetbalveldje.........grijns

Als ze er echt niet tegen kunnen tegen de herrie, trek ik gewoon mijn Wild Willy uit de achterklep :P

dat voetbalveldje tussen de flats. ik weet wel waar je bedoeld.
maar dat is toch veel te klein? en te veel hangjeugd?

ik heb het niet zo op parkeer plaatsen. ik heb wel onroad banden. en dan er mee driften is wel leuk maar na het eerste tankje zit je al op je velgen te rijden en gewoon heen en weer rijden op een parkeerplaats is ook niet mijn ding. heb liever het offroad werk. dus een groote zandvlakte zou wel ideaal zijn. op het strand in hvh heb ik ook al gereden. en de duinen zijn ook wel leuk. alleen daar wordt je auto niet blij van en de duinen al helemaal niet. was daarna bijna iedere schroef kwijt die in me auto zat

woon je ook daar in de buurt? er zijn veel plekken die beter zijn als dat stukje gras van de gemeente dat ze voetbalveld noemen. terwijl je woonkamer zelfs grooter is als dat

laatste keer toen ik daar was lag er gras
hebben ze zeker met nieuw jaar dat veld in de fik gestoken? ( of heb ik het verkeerde veldje in gedachte )
ik rij ook liever op het zand anders heb je al die gras sprieten om je assen en ben je ff bezig om alles los te trekken

edit: heb het verkeerde veldje in gedachte geen idee waar dat zou moeten zitten aan de A20
in de wijk bij het zwembad of nog een stukie veder?

Laatst bewerkt:
Als je van de A20 linksaf Naaldwijk inrijd (die scherpe bocht) en dan de flats aan de rechterhand net voor het Argos tankstation :D

Waarschijnlijk gaan we vanmiddag effkes rijden, als het weer beter wordt, met 2 man, heb even een google printscreentje gemaakt met rode cirkeltjes erin ;)

rcspace01.jpg

Persoonlijk zat ik te denken aan rond een uurtje of 3 's middags, maar dan moet het weer ook wel wat meer meewerken :(

voordat we gaan kiek ik nog wel even op het forum :P, denk dat het het grasveldje (onderste cirkeltje) tegenover de wollebrand gaat worden :D

Ben eigenlijk wel een beetje op zoek naar een leuk terreintje in de buurt van Naaldwijk, om, in eerste instantie mijn TNX in te rijden en daarna eens leuk rond te crossen................

Zou leuk zijn als er meer mensen zijn met offroad brandstof die eens willen meeten/rijden in de buurt............

Wellicht komt er als ik ga rijden zelfs nog iemand mee die de Wild Willy effkes gaat uitlaten :)

Ik lees het wel :D

Ik weet niet of het een groot oppervlakte moet zijn en of het helemaal vlak moet zijn maar ik rij tegenwoordig met mijn MERV op de ijsbaan in De Lier. Maar dat is meer voor speedruns etc er is daar geen hobbel of schans aanwezig maar wel een aardig stukkie beton(ik denk ruim 2ha).gewoon door de draaideur.Misschien is het wat.

hallo ik ben ook nog op zoek naar leuke rij plekjes in de buurt van den haag.
Heb er nog niet echt een gevonden wordt er bij Naaldwijk nog gereden?

Back