"Terroristen kunnen ook met drones aanvallen"

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb me altijd verbaasd over de "onkunde" van terroristen. Technisch gezien is het grootste deel professioneel prutser. High tech is niet aan ze besteed. Hoe moeilijk om een flinke vlieger met een paar kilo explosieven en wat FPV een prchtig spektakel te maken. :nooo: Misschien ook wel zo goed dat die kunde er niet is of middelen er niet zijn (hoewel dat laatste geen punt zou moeten zijn).

Als die mensen verstand hadden gehad, was de kans groot geweest dat ze geen terrori st zouden zijn geworden. . . .
Mwja, deels waar. Als je ziet wat voor high tech de skimmers weten te fröbelen. Met dergelijke kennis en kunde zou je een best leuke baan kunnen krijgen in de elektronica sector. Helaas is het nog steeds veel lucratiever om op minder legale wijze aan je geld te komen. Voor die geloofsfanaten is het geloof het enige slappe excuus dat telt, een andere zinnige reden kunnen ze niet geven.

Yep als ik de mensheid zou willen schaden,dan zou ik toch heel wat anders doen...

En dat verteld de wapengeile meneer op een modelbouwforum.
Met deze uitspraak zou ik hem voorgoed verwijderen.
Want : Mensen die ideeen hebben om onze samenleving kapot te maken horen hier niet,

Oke, voor het de verkeerde kant op gaat sluit ik dit topic maar.

Emil geeft niet aan dat hij de samenleving kapot wil maken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back