Beste allemaal,
Het modelbouwforum is erg veel veranderd zie ik,waarvoor mijn complimenten.
na 10 jaar zou ik het wel weer eens willen ervaren hoe het is om te vliegen met vliegtuigen,
ik heb verschillende modellen in de kast staan.deze heb ik allemaal al die tijd bewaard waaronder een extra en een zero
mijn zender is futaba fx18 geloof ik, dit nog met zendkristallen. mag dat nog tegenwoordig?
of moet je verplicht op 2,4 vliegen.
ik ga deze week mijn vliegtuigen eens controleren. iemand nog tips waar ik op moet letten?
ik heb enkel brandstof modellen omdat ik van verbrandingsmotoren,rook en lawaai houd,
ik heb ook al 10 jaar lang nog 3 flessen coolpower in de kelder staan. kan je deze zo lang bewaren?
en ik ben een vlieger zonder club ,dat was ook de reden dat ik destijds gestopt ben.zijn er misschien nog nieuwe vliegclubs in Zeeuws Vlaanderen?
tevens lijkt het me leuk om in kontakt te komen met vliegers uit mijn omgeving,
Het modelbouwforum is erg veel veranderd zie ik,waarvoor mijn complimenten.
na 10 jaar zou ik het wel weer eens willen ervaren hoe het is om te vliegen met vliegtuigen,
ik heb verschillende modellen in de kast staan.deze heb ik allemaal al die tijd bewaard waaronder een extra en een zero
mijn zender is futaba fx18 geloof ik, dit nog met zendkristallen. mag dat nog tegenwoordig?
of moet je verplicht op 2,4 vliegen.
ik ga deze week mijn vliegtuigen eens controleren. iemand nog tips waar ik op moet letten?
ik heb enkel brandstof modellen omdat ik van verbrandingsmotoren,rook en lawaai houd,
ik heb ook al 10 jaar lang nog 3 flessen coolpower in de kelder staan. kan je deze zo lang bewaren?
en ik ben een vlieger zonder club ,dat was ook de reden dat ik destijds gestopt ben.zijn er misschien nog nieuwe vliegclubs in Zeeuws Vlaanderen?
tevens lijkt het me leuk om in kontakt te komen met vliegers uit mijn omgeving,