Terug van weggeweest

Hallo een ieder,

Mijn naam is Ruward en woon in Arnhem, ik ben enkele jaren geleden begonnen met een scout van parkfun, toen ook actief op dit forum, een jaar niets meer gedaan en sinds een paar maanden actief met een Hype, you can fly, ik heb weer helemaal de smaak te pakken.
Nou ben ik weer opzoek naar iets nieuws, ik sta bijna verveeld mn loopings te draaien, ik denk dat ik klaar ben om 3D te gaan vliegen, ik wil die trillende knietjes weer hebben, nou heb ik bij Hobby king een leuke gezien.

HobbyKing Online R/C Hobby Store : MX2 Blue 3D 1400mm EPO (PNF)
Deze kost 125 nogwat dollar, en onderstaande kost 165 nogwat dollar, kan iemand mij het verschil uitleggen, ik zie wel een uitgebreide omschrijving van de motor e.d
HobbyKing Online R/C Hobby Store : MX2 Green 3D 1400mm EPO (PNF) (DE Warehouse)

En is er misschien iemand die ervaring heeft met dit vliegtuig want het lijkt mij een goeie.

Dank je wel.

Groet Ruward.

Dit is gewoon hetzelfde vliegtuig denk ik, alleen een andere kleur. De prijs is duurder omdat het van DE warehouse komt, in DE warehouse zijn de prijzen duurder maar je hebt wel geen last vd douane ;) Makkelijker dus en zal wel ongeveer op hetzelfde uitkomen.

Correct me if im wrong ;)

Correct me if im wrong ;)

Doe voort, je doet het goed:D

Ruward

Welkom op dit forum. Ik heb ook al staan kwijlen naar de MX2 maar als je naar beneden scrolled op de site van HK staat hij in backorder.....met - 16 op de teller:( Blijkbaar zijn we niet de enigen die op zoek zijn naar dit toestel.

Zoals Jelleeee zei kun je ze rechtstreeks in wasniwangpang bestellen maar dan komen er invoerrechten bij. Even de zoekfunctie van het forum gebruiken want daar is al tig over geschreven (en eventuele trukjes om dit te omzeilen)

Ja ik had al gezien dat ze geliefd zijn, als er in stock achter staat wat betekend dat dan, en hoe kan je zien of het wel te leveren is.

Thanks voor het welkom

Nou ik heb er gisteren een gekocht, een mx2 epo van Jamara wat een gaaf vliegtuig, ik ben bezig om hem in elkaar te zetten, alles werkt behalve de motor, als ik de lipo heb aangesloten begint ie overal te piepen, hij reageert niet op het gas en uit het niets begint de motor te draaien en gaat dan in etappes naar een steeds hoger toerental en slaat vervolgens langzaam uit.
Ik heb er niet zoveel verstand van maar alle stuurinrichtingen werken behalve de motor, ik heb de zender en ontvanger van mijn Hype, you can fly gebruikt.

de motor is een 650 kv 606 W er hoort origineel een 14,8V 2200 mAh lipo in en ik heb een 2800Mah 14,8V lipo gebruikt, die hebben ze me erbij verkocht, ik heb ook mn lipo van de Hype gebruikt dat is wel een 3 cell maar gaf geen verandering.

Kan iemand mij uitleggen waar het probleem zit want ik kom er niet uit.

Thanks alvast

Ik ben er al uit,alles werkt:banana::banana:

Wat een kanon, dat word wat, ik heb alleen maar hoogdekkers gevlogen, dus dat word wat, zeker met een standaard zender/ontvanger die niet in te stellen is.:D:D:D:D

Ik zeg gas geven moet.

Back