terugsturen naar HobbyKing

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb deze lader gekocht via HobbyKing DE (Duitsland):

HobbyKing Online R/C Hobby Store : Turnigy Accucel-6 50W 6A Balancer/Charger (DE Warehouse)

Helaas is de lader kapot, en nu moet ik 'm terugsturen naar Guangdong Province, China :-? Ik had gedacht dat ik voor de garantie 'm gewoon kon terugsturen naar Duitsland...

Volgens TPG post kost het 17,10 euro om een pakketje naar China te sturen, dat heeft dus geen zin.

Ik lees wel dit op hun site:

HobbyKing Online R/C Hobby Store : FAQ

"Returns & refunds If you are not happy with your hobbyking.com® product you may return it back to the place of purchase for a full refund on the price of the product. This must be done within 7 days of the purchase arriving and the product must be in new condition with original packaging and all included accessories."

Dus misschien kan ik beter een nieuwe bestellen en dan de oude meteen terug sturen naar Duitsland. Maar wat is hun adres in Duitsland? Weet iemand dat?

Laatst bewerkt:
Mailen doet wonderen... ;) :yes: Of even contact opnemen via de online support. :pc:

Je moet het in een bubbelenvelop doen en bij de post zeggen dat de waarde 0,00 is. Wel zelf even een CN-22 formulier erbij plakken. Ook een RMA aanvragen bij HK en een brief bijsluiten met de klachtomschrijving en het RMA-nummer. Op de envelop het RMA-label die je per email krijgt op de envelop plakken, daar staat het adres dus op. Bij elkaar wordt het een gezellige plakkerboel. Gewoon met postzegels plakken, onverzekerd, geen tracking. Als het zoek raakt is het jammer, maar de waarde was al marginaal. Reken op zo'n 4 weken voordat je een refund krijgt. Ddit krijg je in de vorm van punten op de site, niet via PayPal teruggestort!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back