Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Als ik het stuurbaar maak, gaat dat zonder extra servo, de uitdaging is een dan wel tikkeltje groter.Als het per se stuurbaar moet worden, is omwisselen van de stelring en stuurhevel de makkelijkste optie, maar eigenlijk moet er dan een extra servo bij. Is ook weer zo wat....
Ik heb aan staaldraden zitten denken, maar de "katrolletjes" hielden me een beetje tegen.de uitdaging is een dan wel tikkeltje groter.
Zou ik daar eventueel aspen 4 takt voor kunnen gebruiken, gewoon om de geur van benzine buten de deur te houden.Gewone Euro95
Ik hou wel van een uitdaging, maar vrees dat dit mij inderdaad niet gaat lukken, als het brandstof verbruik maar 40ml in 20 minuten is.Daag je uit om die liter olie in één jaar op te maken (in deze kist alleen, dan, he?) en ik denk niet dat je dat gaat lukken.
Ja hoor, zou geen enkel probleem mogen zijn. Mischien dat je de naalden een haartje bij moet stellen, dat weet ik niet.Zou ik daar eventueel aspen 4 takt voor kunnen gebruiken, gewoon om de geur van benzine buten de deur te houden.
En dat mengen met jouw olie.
Dat is kruisvlucht, he? PLM 6500~7000 toeren, het gas staat dan ongeveer een kwart open. Als je volgas gaat rondjassen gaat dat toch wel naar de 160 ml in dezelfde tijd, schat ik zo. Maar daar is het niet echt een kistje voor. Word hij ook wel behoorlijk heet, denk ik (maar als je dat per sé wilt, je krijgt sowiso de heli-koelkop ook mee).als het brandstof verbruik maar 40ml in 20 minuten is.
Maar die voorpoot is probleemloos sturend te maken?
Heb wel een voorbeeldplaatje hoe dat aan te sturen is...
Dat hoeft ook niet, Ernst.... Ouderdom komt met gebreken...En ik vertel niet hoe ik dat weet.![]()
Dit probleem is ondertussen opgelost, door het vuilvangertje simpelweg naar rechts te verplaatsen.Helaas heb ik voor de plaatsing van dit vuilvangertje wel de stuurbaarheid van het neuswiel moeten opofferen.