Test piloot voor autopilot

• Topicstarter Topicstarter PeterDeut
  • Startdatum Startdatum
P

PeterDeut

Guest
Hoi,

Ik ben als bedrijf, samen met een bedrijf in Engeland bezig met het testen van een autopilot voor modelhelicopters. Deze zeer geavanceerde electronica moet getest worden.
Er wordt getest met een Vario bezin -trainer, 1800mm rotordiameter.
Alle apparatuur, en helicopter, is in ons bedrijf aanwezig, wij zoeken nu een zeer ervaren helipiloot om dit systeem te testen. Dit uiteraard tegen een vergoeding.

Intresse laat het even horen via een email: amms@home.nl

Groetjes Peter

Vraag het eens aan Fly-cam.
Deze zijn zeer professioneel bezig met camera opnames vanuit helies, en het geven van heli-lessen.

[Ron kan daar vast wel weer een linkje van ophoesten.]

Hoi,

Ik heb een paar dagen met dat systeem gevlogen (Carvec http://www.carvec.co.uk/) in December 2003!

Er waren nog heel wat problemen met dat systeem van John Cunningham.
Het systeem werd vaak gereset door stoor pulsen van de motor (Zenoah 23 CC). Het systeem moet veel beter worden afgeschermd (EMC).

John,

Hoe kan jij in december 2003 al met dat ding gevlogen hebben? Weet je nu al dat het je gaat lukken om als testvlieger aangenomen te worden?

Nou, John heeft dat systeem (Carvec) al een hele tijd.

Ik heb met dat systeem gevlogen voor een ander bedrijf hier in Nederland.
John Cunningham is zelf toen ook een weekeinde hier in Nederland geweest om te helpen bij het afstellen etc.

Ik heb verder niets te maken met het bedrijf dat deze advertentie heeft gezet.

jvsjvs zei:
Hoi,

Ik heb een paar dagen met dat systeem gevlogen (Carvec http://www.carvec.co.uk/) in December 2003!

Er waren nog heel wat problemen met dat systeem van John Cunningham.
Het systeem werd vaak gereset door stoor pulsen van de motor (Zenoah 23 CC). Het systeem moet veel beter worden afgeschermd (EMC).

das knap want het is nog 2003 maar nog geen december we zitte pas in juli ag dat zal wel 2002 geweest zijn gr dick

Back