Ik vlieg nu twee seizoenen met tevredenheid met de borstelloze Compact 440 van graupner ("boze tongen" beweren dat dit eigenlijk een Flyware motor is en ik teveel betaald heb)
Maar welke uit de lijst van motocalc?
Flyware LRK 350/10-ARF-10.5W 10-pole 2627 1.355 0.0250 4.20 Yes Yes
Flyware LRK 350/25-12.5W 14-pole 694 2.000 0.0577 8.10 Yes Yes
Flyware MAX 650-6 920 1.939 0.0760 0.00 Yes
Flyware MAX 650-Heli 12 2057 1.869 0.0800 0.00 Yes
Anyway, nu trekt dit motortje met een 12x9 klapprop en gevoed door een 4S accu mijn zwever van circa 2.7 kg omhoog. Stromen liggen rond de 30-35A. Tenminste, dat was zo toen mijn oude accus er nog zin in hadden.
Omdat ik op het punt sta nieuwe accuus te kopen dacht ik zo dat er wellicht een andere prop accuconfiguratie mogelijk zou kunnen zijn. Dit natuurlijk met het oog op gecombineerd gewichts en rendementsverbetering.
Heeft iemand testgegevens van deze motor?
Maar welke uit de lijst van motocalc?
Flyware LRK 350/10-ARF-10.5W 10-pole 2627 1.355 0.0250 4.20 Yes Yes
Flyware LRK 350/25-12.5W 14-pole 694 2.000 0.0577 8.10 Yes Yes
Flyware MAX 650-6 920 1.939 0.0760 0.00 Yes
Flyware MAX 650-Heli 12 2057 1.869 0.0800 0.00 Yes
Anyway, nu trekt dit motortje met een 12x9 klapprop en gevoed door een 4S accu mijn zwever van circa 2.7 kg omhoog. Stromen liggen rond de 30-35A. Tenminste, dat was zo toen mijn oude accus er nog zin in hadden.

Omdat ik op het punt sta nieuwe accuus te kopen dacht ik zo dat er wellicht een andere prop accuconfiguratie mogelijk zou kunnen zijn. Dit natuurlijk met het oog op gecombineerd gewichts en rendementsverbetering.

Heeft iemand testgegevens van deze motor?