Teugels worden aangehaald op auto-forums

Discussie in 'Algemeen auto's' gestart door NVM, 1 aug 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NVM

    NVM

    Lid geworden:
    28 mrt 2002
    Berichten:
    5.418
    Beste Mensen,

    Helaas moeten wij constateren dat de stemming er hier in de auto-forums niet beter op wordt.. Misschien dat het door de vakantie's komt, of door het mooie weer... Maar op het moment staan wij (Ik en de moderators) op het punt om Ban's uit te gaan delen aan een aantal mensen.

    Bij deze wil ik , als beheerder, jullie oproepen elkaar op het goede spoor te houden hier. Er worden zelfs mensen persoonlijk lastig gevallen via PB en E-Mail, dit gedrag wordt niet langer getolereerd hier!!

    Zorg er met zijn allen voor dat de boel leefbaar blijft hier.

    Robert & moderators.
     
  2. hallo allemaal

    Dit moet me toch even van het hart.
    Ik krijg een beetje de indruk dat de auto afdeling een klein beetje een stempel opgedrukt krijgt daar nu weer een bijschrift achter de de index staat(graag duidelijke topic-titel).
    Ik zelf kom door mijn onuitputtelijke drang naar modelbouwinformatie ook op de andere afdelingen en daar is het niet beter ondanks een topic hierover dus zet het bij de rest ook ff alstublieft.
    ik kreeg laatst een meeltje over plaatjes onder je antwoord dat dat verboden was
    Geen probleem toch, maar wat ziet ik op andere afdelingen, niet veel maar toch ook aanwezig.
    Tuurlijk zal de leeftijd hier een topic blijfen(gevaarlijk gebied) maar dat geeft nog niet het recht om links en rechts maar waarschuwingen uit te delen.
    Je hebt hier net zoals in andere afdelingen te maken met gevorderden, zelfs prof's jong of oud maar ook met beginners jong of oud.


    met zeer vriendelijke groet,

    marcel
     
  3. Gerard_nl

    Gerard_nl Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    7 sep 2002
    Berichten:
    15.827
    Locatie:
    eindhoven, El diablo.
    marcel,

    De moderators die alle forums samen heel goed monitoren zien in de auto subfora´s toch een ergere tendens naar ellende dan in welk ander subfora dan ook.

    robert zijn beslissing is besproken en een besluit van ons, geen punt van discussie maar een MEDEDELING, daarom sluit ik zolang deze draad.

    iedereen doe er het zijne mee, en houd het gezellig.

    gerard.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina