TG 10 draagarmen ??

• Topicstarter Topicstarter Charles
  • Startdatum Startdatum
C

Charles

Guest
Heeft iemand al iets gehoord over de nieuwe wielophangingen van Tamiya voor de TG-10? Ik ben al een aantal winkels afgegaan maar niemand kon mij verder informeren. Het enige dat ik er zo van weet is dat hij 4mm breder word en dat ie wat steviger is.

andere vraag: ik heb een 3cc motor op m'n auto, nu wil ik er een andere uitlaat op zetten. Waar moet ik op letten??

En: Zijn er nog mensen die op de parkeerplaats van het Arke stadion in Enschede rijden? (aanrader voor mensen in de buurt, doordeweeks staan er geen auto's 100 bij 100 meter helemaal vrij :lol: )

Grtz Charles.

Het zou voortaan makkelijker zijn als je wat duidelijker ben in de naamskeuze van je topic.

Heb m al veranderd....... de tg 10 heeft dezelfde diffhuizen als de TB01 dus die moet je hebben, http://www.tamiya.com/english/rc/rcitem/parts/mini5132.htm (rechts onderin)
FF zoeken en je hebt m zo gevonden.. kost trouwens een paar centen hoor !!! €84,95 om precies te zijn..
Voor je uitlaatvraag, Koop een Metalen demper, de setjes van Yusa zijn erg goed en hebben een metalen demper die niet zo snel kapot gaat als de kunstoffen van HPI en dergelijke..................Peet.................8)

Let op de bocht die van motor naar uitlaat gaat, deze moet een heel stuk eerst naar achteren gaan alvorens deze aangesloten word of de uitlaat zelf,
anders kun je last krijgen dat je uitlaat de voorwielen raakt..

Back