thanks!

Toch iets wat ik even kwijt wil..

Ik ben F5J gaan vliegen met de hoop hier iets van te leren, vooral omdat bij mijn eigen club het zweven niet echt leeft.

Dat is gelukt, seizoen 1 verliep als verwacht, tobben aan het begin en tegen het einde van het seizoen wat 1000's en het gevoel dat ik aansluiting zou kunnen vinden met de top 10. Dit leek me eerder een onhaalbare zaak.

Nou, seizoen 2 voor mij (2015) heeft me weer met beide voetjes op de grond gezet .. da's nog niet van toepassing voor mij :)

Maar.. nu komt de eigenlijke boodschap, wat ik vooral heb geleerd dat er heel veel vriendelijke en vooral behulpzame mensen meedoen met F5J en je graag verder helpen als het even niet gaat zoals je zou willen!

Dit is meer waard als een 1000 en daarvoor bedankt!

Misschien pakt het wel weer op, misschien dit jaar ook niet maar dat doet niets af aan de ervaring van het vliegen en die ik hierboven beschreven heb.

Ik ga hier ook verder niet op in, en de mensen over wie ik het heb weten wie ik bedoel!

Bedankt en laten we weer (serieuze) lol maken in Olst!
(is de mooi weer bestelling al bevestigd Martijn?)

Mooi gezegd Bob,vandaag was het hier weer een mooi daggie,laten we hopen dat de weergoden ons gunstig zijn gezind zaterdag

hier ook, en ik had voor het eerst in (te) lange tijd het gevoel dat ik toch een beetje kan vliegen..

Als we met z'n allen duimen gaat het vast goed komen zaterdag, en maar gelijk doorduimen voor F3J zondag in Oosterland :-)

Back