het is inderdaad de rode lijn
alleen begint ie voor iets hoger
en anders zou het verschil in de lijnen waarschijnlijk iets betere vliegeigenschappen gaan kunnen geven..
het blijft een mega vleugel met motor dus als ik nou door de sporthal pruttel vliegt ze ook iets met de neus omhoog
in het engels noemen ze het "angle of attack"
vroeger (whoa dat klinkt verweg) heb ik bij mijn trainer ook de achterkant van de vleugel al eens iets omhoog gezet, ik weet alleen niet meer of die daardoor het zelfde idee bewerkstelligde!

en anders zou het verschil in de lijnen waarschijnlijk iets betere vliegeigenschappen gaan kunnen geven..
het blijft een mega vleugel met motor dus als ik nou door de sporthal pruttel vliegt ze ook iets met de neus omhoog
in het engels noemen ze het "angle of attack"
vroeger (whoa dat klinkt verweg) heb ik bij mijn trainer ook de achterkant van de vleugel al eens iets omhoog gezet, ik weet alleen niet meer of die daardoor het zelfde idee bewerkstelligde!