The Lazy Bee

2dagen niet veel kunnen doen aan het bouwen. vandaag heb ik wel wat meer tijd. wel even zitten photoshoppen op kleurenschema. Ik vind het origineel wel tof maar mss zijn er nog andere leuke.

suggesties en tips zijn altijd welkom.
momenteel mijn creatie:
geel.jpg

de combo geel en paars vind ik minder...
mischien meer geel en minder paars of een camo zoals de p40 (ook die mond en mischien een sigaret relaxed aan de zijkant uit zijn mond? :) )

Laatst bewerkt:
ledjes vallen momenteel ook effe af daar ze nog altijd niet verzonden zijn, en ik dit weekend wel wat wil gaan coveren.

ik heb veel geel en rood en transparant rood...
P1040199.JPG

neusje binnenin bekleed met depron, zo gaat de lipo mooi naar voor tot onder de motor( was eerst van plan om die vooraan erin te steken, maar dit werd niets door de bekabeling) nu dus via luikje in de romp.
P1040200.JPG

momenteel aan het drogen:
P1040204.JPG

en de kleurkens;
P1040203.JPG

Wordt een mooie Bee!
Ook een stevig formaat.
Ben benieuwd wat de kleurstelling gaat worden.
Succes met het vervolg.
Ton

netjes!

ik heb geen vergelijkings materiaal maar het ziet er licht uit!
dan nog bespannen en de rc erin... ik ben benieuwd hoe extreem rustig dat vliegen gaat ;)

Ik heb mijn Lazy Bee maar weer eens onder het stof vandaan gehaald. was nog niet helemaal af. De boel een beetje uitgewogen en kom op ongeveer 770 gram uit. Inclusief alles. Spanwijdte 120 cm.
Zwp ligt netjes.
Het is zo'n lelijk ding dat ik 'm eigenlijk opnieuw wilde bekleden maar toch maar even uitgesteld: eerst vliegen.
Ik heb 'm nu zo gemaakt dat er eventueel een iets zwaarder motortje in gezet kan worden zonder veel moeite.
Had gedacht: HIMAX 2808-1160 met een 8x4 prop en 3 cel lipo.
gewicht van de HIMAX is 52 grammetjes. Lijkt m.i. wat weinig. Als er wat meer wind staat kan er een 77 grams in.

Ben benieuwd.

Een plaatje:

full

Groet, JH

Laatst bewerkt door een moderator:
pakketje ledjes toegekomen, voor deze of een ander project:p(rood en geel nog onderweg)
P1040252.JPG

romp staat in de folie momenteel.

ik ben nog op zoek naar grote lichte wielen die er mooi zouden bij staan.. iemand suggesties of nog wat liggen? wel licht natuurlijk.

ik heb er wel liggen maar die zijn niet zo mooi en de lichtste zijn 30gram stuk...

groeten

Misschien zijn deze geschikt als ze niet te groot zijn ?
De wielen van de FUNCUB van MPX als "ersatzteil"

Superleichträder Ø120mm, EPP, Nabe Ø2,6mm (1 Paar) # 733198 * Preis: 12.20 €
* unv. Preisempfehlung inkl. deutscher MwSt.

Groeten, JH

ja die echte maar die wegen nog meer, ik had ook aan die van de funcub gedacht maar nog niet los gevonden, vanuit welke shop heb je dit?

groeten

Hallo Chris,

Volgens mij kun je dit gewoon bestellen bij de MPX winkel. Zelf kan ik hier in de buurt alles bestellen wat ik nodig heb.
Dacht zelf ook dat deze wielen wel zouden kunnen passen op jouw grote Lazy Bee.

Als ik wat voor je kan doen wil ik graag informeren.

Groeten, Jan-Hein

vanmorgen wat tijd gehad om verder te doen.
alle roeren zijn functioneel en ingesteld in de zender.

TO DO:

ruitjes monteren.
deurtje scharnierend maken(met tape)
wachten op motor en esc om ze in te bouwen.

DHL was de suggestie, wel DHL is het geworden!

P1040339.JPG
wielen eronder, wel zwaar 35gram het stuk...

P1040350.JPG

P1040351.JPG

P1040352.JPG

Back