Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
2dagen niet veel kunnen doen aan het bouwen. vandaag heb ik wel wat meer tijd. wel even zitten photoshoppen op kleurenschema. Ik vind het origineel wel tof maar mss zijn er nog andere leuke.
suggesties en tips zijn altijd welkom.
momenteel mijn creatie:
de combo geel en paars vind ik minder...
mischien meer geel en minder paars of een camo zoals de p40 (ook die mond en mischien een sigaret relaxed aan de zijkant uit zijn mond? )
ledjes vallen momenteel ook effe af daar ze nog altijd niet verzonden zijn, en ik dit weekend wel wat wil gaan coveren.
ik heb veel geel en rood en transparant rood...
neusje binnenin bekleed met depron, zo gaat de lipo mooi naar voor tot onder de motor( was eerst van plan om die vooraan erin te steken, maar dit werd niets door de bekabeling) nu dus via luikje in de romp.
Ik heb mijn Lazy Bee maar weer eens onder het stof vandaan gehaald. was nog niet helemaal af. De boel een beetje uitgewogen en kom op ongeveer 770 gram uit. Inclusief alles. Spanwijdte 120 cm.
Zwp ligt netjes.
Het is zo'n lelijk ding dat ik 'm eigenlijk opnieuw wilde bekleden maar toch maar even uitgesteld: eerst vliegen.
Ik heb 'm nu zo gemaakt dat er eventueel een iets zwaarder motortje in gezet kan worden zonder veel moeite.
Had gedacht: HIMAX 2808-1160 met een 8x4 prop en 3 cel lipo.
gewicht van de HIMAX is 52 grammetjes. Lijkt m.i. wat weinig. Als er wat meer wind staat kan er een 77 grams in.
Dit "moet" eronder als wielekkes ... http://www.avion-ivre-modelisme.com/TREXLER-ROUES-BALLON-GONFLABLES-115mm-p-2314-c-260_73_258.html (deze horen op de "Big Bee") ... kosten een paar centen.maar dan heb je ook wat ... en je kan ze gewoon bij deze winkel bestellen, binnen een week in huis.
Het staartwiel Nr. 4 Trexler (ca. 55mm) heeft hij binnenkort op voorraad (in april heeft hij me toegezegd)
Volgens mij kun je dit gewoon bestellen bij de MPX winkel. Zelf kan ik hier in de buurt alles bestellen wat ik nodig heb.
Dacht zelf ook dat deze wielen wel zouden kunnen passen op jouw grote Lazy Bee.
Als ik wat voor je kan doen wil ik graag informeren.