The Lazy Bee

Glow in the dark..
tadaaahhh

full

full

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi,

Ik ben eigenlijk wel heel benieuwd naar foto's van de Bee op drijvers en de echte Lazy Bee 'wheels'.

Zo gauw als alles past zet ik mijn Big Bee op drijvers voor een foto. Ook de landingslichten zitten nu in de vleugel ingebouwd. Het blijven leuke toestellen. Miinheer Rob gaat morgenochtend al naar het water. Helaas kan ik niet mee. Volgende keer beter en dan met de Big Bee.

Groetjes, Erik.

Hoi Erik,

ik heb je landingslicht gezien in je Big Bee. En nu weet ik waarom Eindhoven de 'Lichtstad' wordt genoemd.. ;-)
Ik zet er ASAP die nieuwe wielekes onder. Moet de velgjes nog netjes opboren naar 4mm.
Die drijvers zal ik er eens onder zetten, al is het alleen al voor een foto..
Waar gaat meneer Rob watervliegen??

Grtzz Frank

Hoi,

In de buurt van Aarle-Rixtel. Precies weet ik het ook niet want tot op heden ben ik daar (nog) niet geweest.

Hoi,

Eindelijk nagenoeg helemaal klaar mijn BIG BEE 'on wheels en floats' . De (fun) landingslichten kan ik nog niet schakelen omdat het schakelprintje nog iets veranderd moet worden.

P1020593.jpg

P1020595.jpg

P1020596.jpg

SAITO FA 56

P1020598.jpg

P1020599.jpg

P1020600.jpg

P1020602.jpg

Met dank aan Jan van het SCE voor het maken en printen van alle KLM stickers.

Groetjes, Erik

Dat ziet er helemaal top uit Erik.
Ter land, ter zee en in de lucht... je Bee is er helemaal klaar voor...
Overigens... de mijne dus ook..
Nog een dikke merci hiervoor.

Met 'winterbanden':
full

full

Frank

Mooi, mooi,........ en dan maar eens kijken of er een keer een 'BEE dag' ergens georganiseerd gaat worden. Er zijn er kennelijk nog genoeg.

Groetjes, Erik.

Haha... d'r is er bij MBC Weert nog eentje in de maak. En misschien nog een derde..
En dan met een hoop tegelijk omhoog zodat je kunt spreken van een zwerm bijen.... :mrgreen:

Meeting is dan vanzelfsprekend in Weert...

Frank

Laatst bewerkt:
Ik kom dan zeker. Misschien iets voor een mooie zomeravond. Dan zijn de bijen op hun best.

Groetjes, Er

Zo, net terug van een avondje vliegen.
Met lampjes welteverstaan.
Was wel even wennen omdat ik dat nog nooit gedaan had.
Gelukkig geen brokken gemaakt, dus kunnen we dit nog eens herhalen.

Nu nog een keer het water op met drijvers...
Grtzz Frank

ben er nog niet helemaal uit hoe groot ik e'm deze keer ga maken ...
de vorige was erg klein, en vloog heerlijk relaxed als t maar (bijna) windstil was!
ik denk nu een iets grotere te maken van 6mm depron (omdat ik daar nog zat van heb!)
maar ook de staggerbee lijkt me een leuke uitdaging :P

alle versies staan op de harde schijf dus nu is t een kwestie van een keuze maken....

Vandaag mooi windstil weer, zonnetje erbij dus weer eens tijd om de bij uit te laten :).

Blijft een leuk pruttelapparaatje, altijd een grote glimlach.

Kort filmpje van vandaag:

Back