The Lazy Bee

Met welke van de twee modellen bedoel je? ;-)
De bigbee : p

20130117235449.jpg

foto van voor dat ik begonnen was met bespannen. Roer en hoogteroer zijn al klaar. Zit toch te denken er een 4takt op te zetten. Iemand een idee welke maat goed zou zijn? Zit nu een os .25 la op. Het liefst wel iets wat op de zelfde motor mount past ;)

Laatst bewerkt:
Er zijn nog mensen die op 28 nog niet gehuwd zijn en een vriendin hebben.
Moest het niet zo zijn, had de grote lazybee hier niet op het forum gestaan.
Leuk, beide toestellen te mogen aanschouwen.
Jammer dat er eentje niet van doorschijnend folie is voorzien.:)
Je weet, oude bokken kijken nog wel eens naar groene bladeren, maar er zijn er al wel die niet meer weten waarom!;)

Johan.

haha johan, laat dit mijn vriendin maar niet lezen, dan wil ze nooit meer met mn creaties op de foto ;)

Hij is zo goed als af, moet nog een plastic stripje vastlijmen zodat het stabilo afneembaar is, en nog wat borgpinnetjes voor de scharieren maken. Vind hem wel lekker simpel en vooral heel roze nu, dus denk dat ik hem zo laat!

20130128224410.jpg

20130128224440.jpg

20130128224545.jpg

En met zijn kleine broertje!

20130128224915.jpg

Wel veel lef om op het Malierveld te gaan vliegen.
Ooit lang lang geleden ooit eens een (static) show hier in Drachten gegeven en daar was ook een collega vlieger die op de drafbaan ( is niet meer) durfde te vliegen met een vliegtuig.

Jah of het verstandig was. Een kilometer weilanden is uiteraard beter. Is stond midden op het veld met niemand om me heen en een lazy bee he ;) hij is het veld niet af geweest. Wel een riskante locatie. Ga ik ook niet nog een keer doen. Daar ben ik het achteraf wel mee eens.

Maar een toestel dat al 2 weken staat te trappelen om een maiden.. het begon te erg te kriebelen!

das net als roken als het eigenlijk net niet mag.... die drang is groter als je verstand dan aankan! (en ik rook niet eens ;) )

Het voorjaar komt eraan
Het is niet meer te stoppen
We gaan weer naar het nieuwe groen
We gaan weer naar de knoppen..

Ik ga vanmiddag maar eens mijn luie bijtje uitlaten...

Na een aanvaring in de lucht met een Serval is heden middag van ons heengegaan, mijn lieve kleine bijtje:
full

full

Vol levenslust werd de start nog uitgevoerd en na een twintigtal loopings en rollen volgde de genadeloze klap op zo'n 30 meter van onze eikenboom. Met een gebroken vleugel stortte ze naar benee, gevolgd door een wolk van balsasnippers die zich in een radius van zo'n 50 meter om het stoffelijk overschot verspreidden.

De uitvaart zal in besloten kring plaatsvinden, nadat de nog vitale delen verwijderd zijn en dienst zullen doen voor het aankomend donorschap.
Hieruit zal dan uiteindelijk een nieuw exemplaar als een Phoenix herrijzen.

Bedankt voor uw medeleven.

Frank

Laatst bewerkt door een moderator:
Gecondoleerd Frank, stond erbij en keek erna.......... en zag het bijtje zijn laatste adem uitblazen........

Koffie en cake na de uitvaart zeker?
Altijd kl*te Frank als dit gebeurd , je krijgt er toch een band mee met zo'n bee.
Maar jou kennende zal er in de toekomst er nog wel een gebouwdworden.

mvg

Back