We gaan richting de 6000 klanten, en willen aan jullie vragen om te laten weten hoe de bestellingen en betalingen verlopen, en of jullie nog suggesties heb om het een en ander misschien te verbeteren.
Over betaalwijzes kan ik kort zijn, met ideal zijn we druk bezig maar duurt nog even. Ook het probleem van de bevestiging mail in HTML is bekend, ook daar wordt hard aan gewerkt. Op verzoek sturen we onze mail meteen toe, even een mail is voldoende.
Sommige mail programma's hebben dit probleem, andere, (zoals bijvoorbeeld Outlook), weer niet.
Ook als jullie nog suggesties hebben over de indeling en inhoud van de shop, of op en aanmerkingen over de service en garanties, laat het hier even weten.
Niet het topic vervuilen met andere flauwekul, maar graag ON-TOPIC blijven!
Mvrgr. Harrie
Over betaalwijzes kan ik kort zijn, met ideal zijn we druk bezig maar duurt nog even. Ook het probleem van de bevestiging mail in HTML is bekend, ook daar wordt hard aan gewerkt. Op verzoek sturen we onze mail meteen toe, even een mail is voldoende.
Sommige mail programma's hebben dit probleem, andere, (zoals bijvoorbeeld Outlook), weer niet.
Ook als jullie nog suggesties hebben over de indeling en inhoud van de shop, of op en aanmerkingen over de service en garanties, laat het hier even weten.
Niet het topic vervuilen met andere flauwekul, maar graag ON-TOPIC blijven!
Mvrgr. Harrie