the Wings Nistelrode , verzameltopic

Discussie in 'Verenigingen' gestart door plotterwelt, 2 mei 2010.

  1. plotterwelt

    plotterwelt

    Lid geworden:
    5 aug 2006
    Berichten:
    15.627
    Locatie:
    Oss
    Omdat er toch steeds meer van onze club op het MBF aktief zijn denk ik dat het makkelijk zou zijn de nieuwtjes op een plaats te houden .

    De trainer 1600 heeft gistern zijn debut in boskoop gehat.

    Vandaag zal het niet veel worden (het plenst hier in moment)
    Woensdag avond zal het dan wel worden .

    Mvg Johan
     
  2. Ton.nl

    Ton.nl

    Lid geworden:
    5 mei 2007
    Berichten:
    278
    Locatie:
    Nistelrode
    Goed idee Johan,
    Ik kom misschien woensdagavond ook even langs dan!
    Gr,
    Ton
     
  3. timvaneert

    timvaneert Guest

    Kijk leuk draadje, ik ga vanmiddag nog even langs gister was het ook geen vliegweer maar er zaten wel koffiedrinkers:D. Zal woensdag wel weer vliegen worden:(

    Tim
     
  4. timvaneert

    timvaneert Guest

    Hmm.. net even op het vliegveld geweest maar er was niemand...
    Logisch met dit weer:sleepy:.
    Johan, ik neem me Lipo's woensdag wel voor je mee. Als we buienradar moeten geloven wordt het vanaf dinsdag weer een beetje droog weer.

    Groetjes,
    Tim
     
  5. plotterwelt

    plotterwelt

    Lid geworden:
    5 aug 2006
    Berichten:
    15.627
    Locatie:
    Oss
    Wel verwacht , is hier nog niet droog geweest .

    Was anders wel even gekomen .

    Ik zal dit draadje even aan iedereen sturen via de E-mail.

    Dan weten het meerdere en kunnen sneller reageren.
    We houden het dan maar op woensdag.

    Mvg johan
     
  6. timvaneert

    timvaneert Guest

    Hmm.. inderdaad maar hebben we daar ons eigen forum niet voor haha...
    Mijn acount moet nog steeds geactiveerd worden door de webmaster... Zit al vanaf Januarie te wachten...
    Site van The Wings is 10x keer niks...
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 2 mei 2010
  7. plotterwelt

    plotterwelt

    Lid geworden:
    5 aug 2006
    Berichten:
    15.627
    Locatie:
    Oss
    Zo dramatisch wou ik het niet zeggen maar aangemeld ben ik daar ook niet .
    Hij is gewoon niet uptodate.
    En niks is zo oud als de krant van gistern.:D

    Mvg Johan
     
  8. VINTAGE FLYER

    VINTAGE FLYER

    Lid geworden:
    12 feb 2005
    Berichten:
    1.706
    Locatie:
    heerlen
    leuk johan hier kunnen we dan als ik het goed begrijp een en ander bijhouden ivb met de vereniging erg leuk! .,bij deze kan ik jully aleen gelijk geven omtrend de website van the wings het is 3 keer niks !! hopelijk krijgen we daar in de toekomst wat verbetering in:yes:
    en het weer hier is bagger volgende week knapt het weer iets op:banana: ben in ieder geval woensdag van de partij :D

    mvgr johan snijders
     
    Laatst bewerkt: 5 mei 2010
  9. timvaneert

    timvaneert Guest

    Tja, die site... Daarvoor hebben we gewoon iemand nodig die veel tijd heeft... Bij wie in het bestuur moet ik zijn om een voorstel, ik heb wel enige ervaring met Joomla, HTML, PHP, CSS etc. En wil wel proberen om gewoon een simpele site of/en forum te maken. En als dan wat mensen zeggen, dat het goed is kunnen we altijd nog verderkijken.

    Dat hoeft wat mij betreft niet meteen geld te kosten. Als ik een forum voor de club zou maken, heb ik evt. nog wel een goede gratis webhost. En tja, het is dan maar een forum voor de club, dus wat zou het uitmaken als er geen .nl voor de link zou staan? Heb ik trouwens mee wat te doen, heb toch vakantie:D.

    Groetjes,
    Tim
     
  10. plotterwelt

    plotterwelt

    Lid geworden:
    5 aug 2006
    Berichten:
    15.627
    Locatie:
    Oss
    Op de website van de club moet alleen de nieuwste informatie staan en het oude niet meer actuele gelijk verwijdert .

    Een forum en spellen vind ik onzin .

    Bij houden van het nieuws van de club is veel belangrijker .

    En de overzicht is ook heel schlecht , ik hoef niet te weten hoeveel hackers zijn geweerd.
    Ik wil alleen informatie en die is niet eens te vinden binnen 60sec.

    Ik kijk er bijna nooit na , het zou na de vergadering waar ik het heb aangesproken beter worden maar gebeurt is nog niks .

    Mvg Johan
     
  11. timvaneert

    timvaneert Guest

    Ik vindt, dat op de site van de club gewoon de informatie moet staan. Bijv. Dat we ergens op een Fly-in te vinden zijn, of dat we vorige week dan op de braderie stonden. Maar ook lidmaatschap, wat beginnersinformatie etc.

    Een forum is gewoon leuk om er naast bij te hebben. Zodat bijv. met een BBQ iemand dat aankondigt, en er dan mensen op het forum kunnen zetten wie er komen ook zijn bouwdraadjes altijd leuk. En clubnieuws aankondigen, waar anderen dan weer op kunnen reageren.

    Tim
     
  12. wingman

    wingman

    Lid geworden:
    21 jul 2005
    Berichten:
    1.074
    Locatie:
    Schaijk, N-Brabant
    het 'zeik-The-Wings-site-af'-forum :D inderdaad is er beterschap beloofd vanuit de webmaster, maar volgens mij had Rob ook aangeboden mee te helpen en zelfs dat was weggewimpeld.
    maar goed,
    een eventuele nieuwe site moet ook snel werken: die we nu hebben ziet er heel mooi en gelikt uit, maar functioneel is die absoluut niet. het laden van links duurt vrij lang en, zoals Johan al aangaf, ik hoef ook niet te weten wat er wel of niet gespamd is... is overigens bij meerdere sites zo dat irrelevante informatie boven de relevante informatie aangeboden wordt :(

    maar Johan, het is een goed idee een eigen draadje op het MBF te posten. hier zijn we ook regelmatig te vinden :D
     
  13. Metroid

    Metroid

    Lid geworden:
    29 jun 2005
    Berichten:
    873
    Locatie:
    Oss
    Ha Heren,

    Ik ben het met Jeron eens. De site van "The Wings" moet informatief worden. Via E-mail kunnen we veel afspreken en doorgeven. Het kan handig zijn om een klein forum gedeelte te hebben puur allen voor leden.

    Groetjes Rob
     
  14. timvaneert

    timvaneert Guest

    Ik zal is aan de slag gaan met een forumpje maken voor de club, en dan kunnen we nog kijken of het wat is.

    Tim
     
  15. plotterwelt

    plotterwelt

    Lid geworden:
    5 aug 2006
    Berichten:
    15.627
    Locatie:
    Oss
    Dat forum is er al dus maak er geen moeite voor .

    De clubsite moet alleen informatie hebben die op de nieuwste stand is en wekelijks word geupdate .
    Ook de E-mails die gestuurt worden naar de club moeten binnen 48 uur beantwoord zijn .

    Anders heeft iemand die geinteresseert is niks aan de site en vind ik hem overbodig .
    Kost alleen maar geld .

    Mvg Johan
     
  16. Metroid

    Metroid

    Lid geworden:
    29 jun 2005
    Berichten:
    873
    Locatie:
    Oss
    www.TheWings.nl

    Ik ga eens met de rest van het bestuur hier nog verder in discusie. Ik zou het wel fijn vinden als, hier of op ons eigen forum, leden aan geven wat te doen met de site.
    voorbeeld:
    • Informatief
    • Gesloten leden gedeelte
    • Agenda
    • Directe E-mail invul pagina

    Groetjes Rob
     
    Laatst bewerkt: 2 mei 2010
  17. timvaneert

    timvaneert Guest

    Ja, en wat voor een forum... Ik heb sinds januarie al 3 acounts aangemaakt. Geen van allen is geactiveerd door de webmaster omdat, ie nooit online is..... Ik snap niet dat Jo-Rien niemand anders administrator maakt, het is maar een simpel phpBB forum die rechten aan iemand geven is 2 minuten werk. En het bijhouden van dat forum, is al helemaal makkelijk als je het slim doet. Sorry hoor, maar moest het even kwijt...

    Groetjes,
    Tim
     
  18. Metroid

    Metroid

    Lid geworden:
    29 jun 2005
    Berichten:
    873
    Locatie:
    Oss
    Inschrijven bij de wings direct een account op de site. Met behulp van je E-Mail adres bijvoorbeeld.
     
  19. plotterwelt

    plotterwelt

    Lid geworden:
    5 aug 2006
    Berichten:
    15.627
    Locatie:
    Oss
    Alleen informatief is mijn mening .

    De rest werk al jaren niet .
    En kost alleen maar geld wat we niet over hebben.

    Daarom heb ik ook dit draadje gemaakt om snel iets in de ronde te gooien .
    En dit werkt wel zo te zien omdat veel leden hier gemeld zijn.
    En het kost niks. :D

    Mvg Johan
     
  20. timvaneert

    timvaneert Guest

    Nou op ons eigen forum kan ik dus niet op dus, vertel ik het hier maar.
    Ik weet niet hoever jou webdesign talenten gaan, maar maak een simpele layout. Zet daarin het menu, en maak ergens een inlogscherm voor leden. Als je met Joomla gaat werken, kun je een pagina voor leden heel netjes maken. Hmm... laat me over de rest nog heel even nadenken ik zit bomvol ideeën, over hoe je het kunt aanpakken.:p

    Tim
     

Deel Deze Pagina