Beste mede heli piloten,
Ik heb een instellings probleem waar ik helaas niet uit kom en wil graag jullie help in schakelen.
Wat is het probleem:
Ik heb een Rex 600 met GV1 govenor
en een Futaba T12FG
Alles werkt perfect maar ik krijg maar geen throttle hold functie geaktiveerd.
Hoe staan mijn in stellingen:
Op de zender heb ik een aan/uit schakelaar(SF) voor het aan en uit zetten van de Govenor.
de 3 standen schakelaar SE heb ik voor de toerental in stellingen
stand 1 normaal(1700rpm) stand 2 voor Idl 1(1800Rpm met V curve) en stand 3 Idl 2(1950Rpmmet V curve)
Ik heb bewust gekozen om een aan/uit schakelaar SF te aktiveren voor govenor aan uit.
Op het veld eerst warm draaien zonder govenor mode
na het warmdraaien en op toeren van de motor zet ik de Govenor aan
netjes 1700 RPM schakel ik Idl 1 in ook netjes 1800Rpm en Idl 2 ook netjes 1950 Rpm
Nu KOM HET Probleem!!!
Ik wil een autorotatie schakelaar aktiveren zoals ik wil
deze heb ik op positie SG staan
Tijdens de vlucht met Govenor aan en op Idl 1 of Idl2 aan wil ik een autorotatie maken
Schakelaar SG om zetten en juist de boel blijft gewoon aan!!!
govenor schakelt niet uit en kan geen autorotatie maken
Kan iemand mij helpen om de juiste instelling te vinden om een auto schakelaar te programmeren zonder dat ik 3 schakelaars moet om zetten om een auto te maken?
Ik wil dus gewoon de Govenor aan/uitschakelaar behouden met Idl 1 en Idl2 mogelijkheid en wil gewoon schakelaar SG aan zettten om een auto te maken zodat de govenor uit gaat
Ik heb het ook geprobeert met stick schakelaar govenor aan/uit via de pitch knuppel aan te zetten en dat werkt wel in combinatie met de Throtle hold functie maar ik heb liever dat ik de Govenor zoals die nou staat aan/uit kan zetten met de schakelaar SF
Graag jullie help!!!! ik zie het niet meer met die electronica!
Jullie kunnen ook een mail sturen naar mijn mail adres
jjdehaan@hotmail.com
Thanks
Jeroen
Ik heb een instellings probleem waar ik helaas niet uit kom en wil graag jullie help in schakelen.
Wat is het probleem:
Ik heb een Rex 600 met GV1 govenor
en een Futaba T12FG
Alles werkt perfect maar ik krijg maar geen throttle hold functie geaktiveerd.
Hoe staan mijn in stellingen:
Op de zender heb ik een aan/uit schakelaar(SF) voor het aan en uit zetten van de Govenor.
de 3 standen schakelaar SE heb ik voor de toerental in stellingen
stand 1 normaal(1700rpm) stand 2 voor Idl 1(1800Rpm met V curve) en stand 3 Idl 2(1950Rpmmet V curve)
Ik heb bewust gekozen om een aan/uit schakelaar SF te aktiveren voor govenor aan uit.
Op het veld eerst warm draaien zonder govenor mode
na het warmdraaien en op toeren van de motor zet ik de Govenor aan
netjes 1700 RPM schakel ik Idl 1 in ook netjes 1800Rpm en Idl 2 ook netjes 1950 Rpm
Nu KOM HET Probleem!!!
Ik wil een autorotatie schakelaar aktiveren zoals ik wil
deze heb ik op positie SG staan
Tijdens de vlucht met Govenor aan en op Idl 1 of Idl2 aan wil ik een autorotatie maken
Schakelaar SG om zetten en juist de boel blijft gewoon aan!!!
govenor schakelt niet uit en kan geen autorotatie maken
Kan iemand mij helpen om de juiste instelling te vinden om een auto schakelaar te programmeren zonder dat ik 3 schakelaars moet om zetten om een auto te maken?
Ik wil dus gewoon de Govenor aan/uitschakelaar behouden met Idl 1 en Idl2 mogelijkheid en wil gewoon schakelaar SG aan zettten om een auto te maken zodat de govenor uit gaat
Ik heb het ook geprobeert met stick schakelaar govenor aan/uit via de pitch knuppel aan te zetten en dat werkt wel in combinatie met de Throtle hold functie maar ik heb liever dat ik de Govenor zoals die nou staat aan/uit kan zetten met de schakelaar SF
Graag jullie help!!!! ik zie het niet meer met die electronica!
Jullie kunnen ook een mail sturen naar mijn mail adres
jjdehaan@hotmail.com
Thanks
Jeroen