throttle reverse

ik heb een DJI phantom Vision 2 met fpv. ik vlieg met mijn heli's in de throttle reverse mode, dwz linker stick naar achteren is naar boven en stick naar voren is naar beneden.
nu is mijn vraag of ik dit zonder problemen ook kan doen met de zender van de DJI omdat ik gehoord heb dat dit wel eens problemen kan geven met de elektronica.
heeft iemand een zinnig antwoord.

Kan hardware matig, en software matig, waarbij de laatste het makkelijkste is...

Ga in PHANTOM Ass. software naar NAZA mode,(links boven aan kan je switchen tussen phantom en naza mode als goed is) en zet dan je thr. op reverse.
Wel even opletten da tje nu een andere "arming van motoren" zou kunnen krijgen...

Maar das gewoon even testen...

Ik heb dezelfde "handicap" en is na 30 jaar helikopters niet meer af te leren.
Ik wou ook de Phantom kopen maar mij werd op het hart gedrukt dat dit NIET mogelijk is. Nu heb ik de Blade 350 QX waarbij het wel kan mits je een DX7 zender hebt en zelfs dan loop je nog tegen beperkingen aan.

Ik heb dezelfde "handicap" en is na 30 jaar helikopters niet meer af te leren.
Ik wou ook de Phantom kopen maar mij werd op het hart gedrukt dat dit NIET mogelijk is. Nu heb ik de Blade 350 QX waarbij het wel kan mits je een DX7 zender hebt en zelfs dan loop je nog tegen beperkingen aan.
Ja, ik weet dat dit mogelijk is via assist. Heb ik met mijn vorige fc 40 ook gedaan. Maar nu met de vision 2 hoorde ik dat dit mogelijk schadelijk is mbt de electronica. Daar gaat het mij om.

een software matige setting in de assist kan nooit schadelijk zijn voor je electronica. dat geloof ik niet.

vreemde manier ook van gas geven :D , niet logisch lijkt me haha
maar dat zal wel van ouds af aan zijn throttle rev ...

Back