Thunder AC6 charger, vraagje over connector

er is precies hier niet veel info over deze lader, en hij lijkt mij ook heel recent...

Thunder AC6 Smart 5-in-1 Balance Charger/Discharger w/ AC Adapter for 1-6 Cell Lipo/Lilo/LiFePo4 + 1-15 Cell Nimh/NiCD

maar mijn vraag nu is, of iemand weet of daar een TRX (traxxas) connector al bijzit?

Op die foto's zie je allerlei meegeleverde items, en van 1 twijfel ik of het wel een traxxas connector is.
pQIancXVHV8[/media] - Intelligent AC-6 Lipo Charger Review with charge examples.
in dit filmpje zegt hij iets over het welbepaalde stukje op 1:44 "this is for standards" :confused:

En zijn er eventueel mensen die met deze lader ervaring hebben?
Hij is wel heel compleet qua functies voor die prijs...
AC6-Charger.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
anyway, iemand die deze lader al heeft of van plan is deze in huis te halen.

bij elke google search vind ik niets dan lof...idem op youtube

Ik moet ook nog een lader hebben. Deze lijkt veel te doen voor weinig geld. Iemand ervaringen? Riko?

moet hem dus ook nog halen ;)

maar zal dus voor eind september zijn afgaande op jouw contact met de verkoper in de US

Lijkt een prima lader. Heb hem laatst in de hand gehad.
CS electronics levert hem ook.. en op REDrc stond van de week ook een merk die deze lader leverd.

Hoe hij in de praktijk werkt weet ik niet.

CS Electronic Ultra Space Charger Red RC - RC Car News
thx, want ik ben door uw info uitgekomen bij maar liefst 4 modellen die precies kopies of gelijkaardige modellen zijn met dezelfde specs...

Trinity I Balance
Ik vermoed dat dit de originele en dus de eerste van dit type charger was..
Te koop bij diverse amerikaanse winkels
Model van july 2008, prijzen van rond 130 euro
http://www.rcplanet.com/Trinity_I_BALANCE_Li_Po_Battery_Management_System_p/tri22006.htm
http://www.amainhobbies.com/product_info.php/products_id/34575/n/Trinity-I-Balance-Battery-Manager-Charger

Hobby Sonic Double 6 H1600

1st Hobby | RC Helicopter | Li-Po Battery Charger | H1600
Engels, hier spijtig genoeg uitverkocht, 90 euro ongeveer
maar hier nog wel precies te koop: RC System Sonic Double 6 Dual Power Charger 12-240V (1-6 Cells Li-Po, 1-15 Cell NiMh) (H1600) | Antics Online 95 euro

CS Electronic Ultra Space Charger
CS-Ultra Space Charger 2.0, 12V/240V - CS-ELECTRONIC Factory Shop
Duitse fabrikant, december 2008, maar dit is de goedkoopste prijs die ik kon vinden: 100 euro (en is ook met enkel Duitse manual verkrijgbaar dus:rolleyes: )
https://ssl.kundenserver.de/www.urw...05_Sonderangebote/product_overview.shopscript
daar 130 euro, ook dus met Duitse manual

Thunder AC6 charger
te koop bij de amerikanen gaat over de toonbank aan 55 dollar ongeveer, maar is pas weer leverbaar eind september, ik kan wachten als het moet voor die prijs, zelfs met verzending is het goedkoper.
NitroPlanes.com - Online Shopping for Electric RC Airplanes & Nitro Gas Planes plus RC Helicopters & Aerial Upgrades daar omgerekend 61 euro incl verscheeping!

Back