Thunder Power Lipos

Iemand weet waar je kan de thunder power lipo packs kopen in nederland ofzo? Ik zoek high discharge lipo's van 1500-2100 mah. Havent had much luck with Kokams :/

Josh,

Laat me even weten als je ze gevonden hebt...... we zitten d'r over te denken om ze met meerdere personen uit de US te laten komen.... mogelijk dat we ze alleen later gaan bestellen dan jij ze wilt hebben...

Groet, vincent

P.S. wordt d'r zondag weer gevlogen?

winkje zei:
Josh,

Laat me even weten als je ze gevonden hebt...... we zitten d'r over te denken om ze met meerdere personen uit de US te laten komen.... mogelijk dat we ze alleen later gaan bestellen dan jij ze wilt hebben...

Groet, vincent

P.S. wordt d'r zondag weer gevlogen?

Heeej Vincent,

Laat me weten als het gaat door met een bestelling van amerika...ik denk mischien een of twee hier kopen voor nu (mischien bij heliman) een als ze goed zijn dan meer kopen met julie voor wat goedkoper ofzo...

zondag is geen vlieg dag...de volgende datum zijn:

13 en 20 februari 2005
13 en 20 Maart 2005

Laat me (en/of marcel de graaf) weten als je wil komen :)

Trouwens, ik heb net gehoord dat je "iets speciaal" van align hebt gekregen. :) PM me :)

zijn de tarrabats van www.eheli.nl geen interessant alternatief?
Zijn in ieder geval een stuk betaalbaarder. Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar heb er ook nog niets negatiefs over gehoord.

ik heb een paar 2100 mah TP accus bestelt bij heliman.com maar nu moet ik wachten omdat hij "deze lipo's niet op voorraad heb". Binnen twee weeken hoop ik...een beetje lang te wachten denk ik maar ja... ik heb al betaalt :/

Back