motorsports
Forum veteraan
Ziet er mooi uit , echter wat voor outdrive moet hier dan op ? , of is het gewoon met de as gelijk uit de romp met de motor binnenhuids ?.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ziet er mooi uit , echter wat voor outdrive moet hier dan op ? , of is het gewoon met de as gelijk uit de romp met de motor binnenhuids ?.
Mooi filmpje, je hebt een goede afstelling gevonden zo te zienDat het op de limiet van de outboard zit, bewijst de schade helaas. Het blijven gevoelige apparaatjes die outboards, doordat de flexassen zo sterk gebogen zitten in de meeste gevallen. De TFL / Hobbyking outboards hebben ook de nodige aandacht en onderhoud nodig. Maar dat sleutelen maakt de hobby ook leuk toch
![]()
Hai Johan,
De tunnel F1 zijn mooie rompen, ook het aanzicht als je bv recht op je af vaart ziet er strak uit .
De aangeboden romp is wat groot voor mijn vaargebied , maar wil wel een keer zo'n romp aanschaffen en met een twee takt erin gaan varen .Vandaar dat ik nu een mix van snelheid en compact heb gekozen en voor een Triton ben gegaan, de huidige F1 blijft er wel bij ...
Misschien kan je me een keer een paar foto`s mailen ?
Hai Johan,
De tunnel F1 zijn mooie rompen, ook het aanzicht als je bv recht op je af vaart ziet er strak uit .
De aangeboden romp is wat groot voor mijn vaargebied , maar wil wel een keer zo'n romp aanschaffen en met een twee takt erin gaan varen .Vandaar dat ik nu een mix van snelheid en compact heb gekozen en voor een Triton ben gegaan, de huidige F1 blijft er wel bij ...
Misschien kan je me een keer een paar foto`s mailen ?