Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Hiervoor zitten in het frame gaatjes om te levelen.
door een schroevendraaier hier in te doen staat alles perfect recht.
Zal het nog eens checken maar bij mij paste de torx driver niet door de gaten... heb een normale imbus sleutel moeten gebruiken waarmee er dus wat speling in zat.
Bedoelde dan ook wel de paaltjes hoger in het frame te monteren zodat het montage punt dichter bij CoG ligt.De batterij ondersteboven heeft alleen zin als je rechtop vliegt.
Dat doen we ook maar gedeeltelijk.....
Een aantal opmerkingen ben ik zeker met je eens.
Het is bijvoorbeeld misschien mogelijk de lipos op zijn kop op te hangen, dan zit het montage punt al een heel stuk stijver vast.
Wat betreft de doosconstructie in het boven frame. Voegt de tailcase en voorste gyro tray en het extra platform dit niet enigszins toe?
Als je een verticaal schot tussen bovenste lagerblok en "middelste paaltjes" toevoegt dan voegt dat maar weinig torsiestijheid toe. Daarvoor moet je denk ik horizontale verbindingen hebben. Tenminste ik denk dan aan bijvoorbeeld aileron tictocs, daarvoor zouden ze horizontaal moeten liggen. Voor elevator tictocs krijg je de stijfheid uit de zijplaten zelf. Dus ik vraag me even af voor welke loadcase je verticale schotjes wilt, zie het even over het hoofd wellicht?
Qua tailmount van de servo vind ik hem prima.
Het voelt goed en flexed niet. De servo is nu ook niet dusdanig zwaar dat dit veel door drukt in een manouvre.
Al zou hij dit doen dan in de flex loodrecht op de bewegingsrichting en is het effect ook bijna nul.
Bedoelde dan ook wel de paaltjes hoger in het frame te monteren zodat het montage punt dichter bij CoG ligt.